Brand Embassy

Nový nástroj zákaznické péče umožňuje firmám proaktivně najít a pomáhat nespokojeným zákazníkům.

Původně česká firma Brand Embassy spustila první nástroj na trhu umožňující společnostem najít a jednoduše oslovit nespokojené zákazníky v online prostředí.

Aplikace Engager od Brand Embassy pomáhá značkám zvýšit efektivitu zákaznického servisu až o 40%. Vyzkoušeli klienti Johnson & Johnson, Diageo, Alpine Pro a dalsi. Firma s londýnskou pobočkou a českými zakladateli monitoruje celosvětově 50 milionů online diskuzí (mj. Facebook a Twitter) v dvaceti jazycích a automaticky třídí příspěvky dle vlivu zákazníků na ostatní uživatele a urgentnosti požadavků.  Firmy reagují na zákazníky kdekoli kam zákazníci stížnosti či dotazy publikují, zákazník tak nemusí nikde hledat, kde firmu oslovit - značky k tomu využívají speciální rozšíření internetového prohlížeče od Brand Embassy.

“Chceme změnit tradiční model využití sociálních sítí pouze pro marketing tím, že z každé diskuze na internetu děláme kontaktní místo zákaznické péče., “říká Vít Horký, zakladatel, a pokračuje. “Firmy neztratí nespokojené zákazníky a zvýší spokojenost těch současných.” Na webu www.brandembassy.com technologický startup dnes spustil výzkum spokojenosti zákazníků nových a tradičních českých bankovních domů. Brand Embassy je absolventem technologického akcelerátoru StartupYard.

Jméno firmy Brand Embassy Ltd.
Web startupuhttp://www.brandembassy.com
ZakladateléVít Horký, Martin Ježek, Damián Brhel

Zprávy o: Brand Embassy