Hlavní navigace

200 000 zákazníků Českého Telecomu již má rychlý internet

[Tisková zpráva]

200 000 ZÁKAZNÍKŮ ČESKÉHO TELECOMU JIŽ MÁ RYCHLÝ INTERNET

Magická hranice 200 000 zákazníků vysokorychlostního internetu prostřednictvím pevné telefonní linky dnes byla překročena. „Potvrzuje to, že naše nabídka je pro zákazníky velmi atraktivní a uspokojit poptávku je pro nás zároveň také výzva,“ říká Simon Burckhardt, výkonný ředitel pro marketing ČESKÉHO TELECOMU a doplňuje: „další stovku tisíc zákazníků bychom chtěli dosáhnout ještě rychleji než dosud.“

ČESKÝ TELECOM zahájil poskytování vysokorychlostního internetu 3. března 2003. Prvních 100 tisíc zákazníků registroval na konci roku 2004. „Tohoto počtu jsme dosáhli od startu služby za dvacet dva měsíců. Na další stovku jsme jich potřebovali již jen osm ,“ uvádí dále Burckhardt. „Za obrovským zájmem trhu stojí nepochybně zjednodušení nabídky v podobě služby Internet Expres Optimal na začátku tohoto roku a především nový Internet Expres Doma představený v červnu tohoto roku,“ doplňuje výkonný ředitel pro marketing.

„Zákazníci se rozhodují pro naše služby také proto, že jsou dostupné ve více než 1 121 lokalitách v České republice, což znamená pokrytí více než 90 % telefonních linek ČESKÉHO TELECOMU v zemi,“ doplňuje Vlastimil Sršeň, tiskový mluvčí společnosti. Při spuštění služeb ADSL v březnu 2003 byl vysokorychlostní internet dostupný v Praze, Brně a Ostravě, což znamenalo necelých 44 % telefonních linek v České republice. Jen za rok 2004 se počet lokalit s vysokorychlostním internetem zdvojnásobil; od začátku roku jejich počet vzrostl o dalších více než 31 %.

Podrobné informace o vývoji vysokorychlostních služeb, aktuální nabídce Internet Expres od ČESKÉHO TELECOMU a statistikách počtu zákazníků i pokrytí najdete v příloze této tiskové zprávy.

Vlastimil Sršeň
Tiskový odbor