Hlavní navigace

Aastra na CeBITu: Unified Communications snadno a rychle

[Tisková zpráva] Aastra na CeBITu 2011 uvede řadu Aastra 400: novou technologii pro malé a střední podniky

Praha, 14. února 2011 – U příležitosti letošního veletrhu CeBIT v Hannoveru představí Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, novou platformu pro řešení Unified Communications (UC) pro malé a střední podniky (SMB). Jedná se o novou řadu Aastra 400, komunikační řešení pro podniky, které chtějí do svého komunikačního systému kromě telefonie integrovat také další služby jako e-mail, chatování, video a informace o přítomnosti.  

Při vývoji nového produktu postaveného na platformě UC byl kladen důraz především na mobilitu. „Řešení UC již není vyhrazeno pouze velkým podnikům. Z předností nové technologie mohou nyní profitovat i menší podniky. S řešením Aastra 400 usnadňujeme těmto firmám přechod k VoIP,“ říká Thomas Stephan, vedoucí produktového managementu pro oblast SMB ve společnosti Aastra. Řada Aastra 400 se skládá ze tří komunikačních serverů: Aastra 415 (maximálně 12 účastníků), Aastra 430 (maximálně 50 účastníků) a Aastra 470 (maximálně 400, v síti až 600 účastníků). Plánované zahájení prodeje pro Českou republiku bylo stanoveno na podzim tohoto roku.  

Vlajkovou lodí  nové řady produktů je Aastra 470. V jediném zařízení integruje telefonní server, Media Gateways a zabudovaný aplikační server. Aastra 470 tak mimo jiné umožňuje integraci komunikačních služeb, jako je volání, e-mail, chat, video, podpora spolupráce, informace o přítomnosti a CTI (Computer Telephony Integration). Díky předinstalovanému aplikačnímu serveru Windows Server 2008™ řešení významně zjednodušuje konfiguraci jednotlivých služeb. Jednotné řízení jak telefonního, tak i aplikačního serveru eliminuje problémy a chyby. Řešení Aastra 470 lze jednoduše obsluhovat a kontrolovat s pomocí integrovaného displeje. 

Řešení Aastra 415 a Aastra 430 jsou menšími verzemi Aastra 470, které mají přednastavené nejrůznější funkce. Jednou z nich je například E-Voicemail, která nabízí možnost zasílání hlasových zpráv prostřednictvím e-mailu. Oba systémy jsou modulární, a proto je lze snadno rozšiřovat. Kompletní řadu produktů Aastra 400 je možno zabudovat do 19palcové skříně, Aastra 415 a Aastra 430 jsou navíc k dispozici i v nástěnné verzi. 

Řada řady Aastra 400 má k dispozici plnou škálu funkcí mobility. Lze k ní připojit DECT telefony jak na bázi TDM, tak na bázi SIP. Pro podporu zaměstnanců pracujících často mimo společnost nabízí Aastra 400 profesionální řešení postavené na konvergenci fixních a mobilních sítí (Fixed Mobile Convergence – FMC). Prostřednictvím mobilního klienta Aastra je možné integrovat mobilní telefon do podnikového komunikačního systému a díky tomu získává všechny obvyklé systémové funkce.  

Řešení řady Aastra 400 poskytuje rozhraní k otevřenému standardnímu protokolu KNX, díky kterému jej lze integrovat do automatizovaného systému budov. Bez ohledu na to, zda se jedná o regulaci klimatu, tlumení osvětlení, otevírání dveří či ovládání žaluzií, všechny systémy budovy lze pohodlně obsluhovat ze stolního telefonu, telefonu DECT nebo dokonce z mobilního telefonu. 

Další informace o společnosti Aastra a jejích produktech mohou případní zájemci získat na CeBITu na následujících stáncích:

  • Gemeinschaft Fernmelde-Technik (GFT), hala 12, stánek C06
  • Komsa, hala 12 stánek C69
  • Allnet, hala 13, stánek C57
  • Michael Telekom, hala 14, stánek J15
  • Herweck, hala 15, stánek H05.
 

KONEC 

O společnosti Aastra

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází  v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní  komunikační pro­dukty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aas­tra.com