Hlavní navigace

Aastra uvádí novou verzi řešení CMG pro správu kontaktů

9. 12. 2010

[Tisková zpráva] Praha, 1. prosince 2010 – Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, uvádí na trh novou verzi 7.5 svého aplikačního souboru CMG určeného k zefektivnění každodenní podnikové komunikace a spolupráce s partnery a zákazníky.

CMG Application Suite představuje pokročilý systém pro správu kontaktů určený organizacím, které potřebují zlepšit své zákaznické služby. Aplikační soubor integruje funkce obsluhy hovorů a snadné dostupnosti členů týmu s příslušnou kompetencí reagovat na konkrétní příchozí požadavky. Tento funkčně bohatý aplikační soubor zahrnuje řízení aktivity a dostupnosti, obslužnou konzoli, hlasové vytáčení hovorů, obsluhu hovorů počítačem a týmovou spolupráci. Aplikace CMG získala za rok 2009 ocenění Produkt roku vyhlašované společností Technology Marketing Corporation (TMC) v rámci magazínu Unified Communications.  

Ohlášená verze obsahuje řadu nových aplikací, které pracovníkům obsluhy hovorů a dalším podnikovým uživatelům poskytují veškeré požadované informace pro rychlou, přesnou a profesionální komunikaci s kolegy a zákazníky. Nejnovější verze zahrnuje: 

  • Hlasové konferenční hovory prostřednictvím aplikace InConference pro snadné vytvoření konferenčního mostu díky kontrole dostupnosti účastníků v kalendářích a možnosti připojit se do konference jednoduchým vytočením linky předsedajícího (pro případ zabezpečení hovoru je k dispozici PIN kód),
  • InTouch+, výkonného a flexibilního UC klienta poskytujícího širokou řadu funkcí dostupných z jednotného rozhraní (softphone, instant messaging, vyhledávání v seznamu, správa kontaktů a informace o přítomnosti).
 

„V souladu se strategií otevřené platformy prosazované společností Aastra je CMG postaveno na bázi SIP technologie pro flexibilní propojení s řešeními pro správu hovorů s podporou řešení i ostatních výrobců,“ říká Annika Engström, Head of Applications, ve společnosti Aastra. 

„CMG poskytuje našim pracovníkům skvělý nástroj pro obsluhu hovorů a také jim pomáhá spolupracovat se svými kolegy efektivněji. Výsledkem je rychlejší, přesnější a personalizovanější přístup k zákazníkovi,“ říká Pasi Sampakoski, Service Director ve firmě Esecom Oy, finské společnosti zaměřené na podnikovou komunikaci. 

Aastra zároveň  inovovala:

  • funkce obsluhy hovorů;
  • integraci aplikačního souboru CMG s řešením kontaktního centra Aastra Solidus eCare s cílem zprostředkovat obsluze hovorů maximální přínosy plynoucí z výkonných směrovacích funkcí v řešení Solidus eCare. CMG lze integrovat s aplikacemi Microsoft Exchange a Outlook, IBM Lotus Domino a Notes a s klientem Novell GroupWise/Windows.
 

Pro více informací  o Aastra CMG navštivte, prosím: http://www.aas­tra.com/contact-management-suite.htm?tab_id=­12671&id=0.  

O společnosti Aastra

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aas­tra.com

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem