Hlavní navigace

AdFOX výrazně posílil a snížil minimální cenu

[Tisková zpráva] Reklamní systém adFOX portálu Centrum.cz zobrazující cílenou textovou reklamu po jedenácti měsících na trhu překonává tři milníky a výrazně snižuje základní cenu za jeden proklik z pěti na dvě koruny.

AdFox běží na více než 1000 partnerských webů, což je nejvíce ze všech tuzemských systémů kontextové reklamy. Mezi tisícovkou jsou i domovské portály Centrum.cz, zpravodajský server Aktuálně.cz či Žena.cz. AdFOX překročil také hranici 250 miliónů zobrazených reklam a jeho prostřednictvím inzerují už téměř 3 tisíce klientů.

Současně s tímto rozšířením a upevněním místa na trhu AdFOX přináší snížení minimální ceny za proklik na dvě z dosavadních pěti korun. „Snížit cenu si můžeme dovolit proto, že povědomí o systému adFOX je už velmi vysoké a klienti využívají možnost objednávání kampaně on-line. Díky tomu máme při prodeji služeb adFOX nižší náklady na celou naší obchodní síť, která má zhruba 200 obchodníků,“ říká Karol Veleba, který má v Centrum.cz adFOX na starosti. Dodává, že i při ceně, která začína na dvou korunách, bude o klienty pečováno stejně jako dosud. „Jako jediní na tuzemském trhu nabízíme stoprocentní servis, optimalizaci a kompletní přípravu kampaně jak mediálním agenturám, tak i tomu nejmenšímu klientovi,“ říká Karol Veleba.

Novinkou systému adFOX je, že relevantní výsledky na Centrum.cz se zobrazují na prvních třech pozicích ve výsledcích vyhledávání, takže je výsledný efekt pro klienty maximální.

Reklama v systému adFOX se zobrazuje na všech partnerských webech podle klíčových slov, která uživatel na internetu buď hledá nebo se objevují v textech na navštívené stránce. O správnou identifikaci klíčových slov se stará vyhledávací technologie portálu Centrum.cz – Morfeo. Databáze AdFOX v současnosti obsahuje více než 70 tisíc klíčových slov, z toho přes 40 tisíc aktivních. „Několik tisíc z nich je inzerenty tak žádaných, že za jedno kliknutí na ně klienti rádi zaplatí i dvacetinásobek minimální ceny,“ říká Karol Veleba. Zákazník přitom platí jen tehdy, když uživatel klikne na jeho internetový reklamní odkaz a adFOX je tak ideálním doplňkem bannerové reklamy na Centrum.cz.