Hlavní navigace

AdMonitoring vstupuje do druhé vlny s novinkami

[Tisková zpráva] Dnešním dnem začíná nová vlna projektu měření výdajů do internetové celoplošné reklamy AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) provádí společnost MEDIARESEARCH. Nová vlna s sebou nese kromě metodických úprav zkvalitňujících projekt i dvě viditelné změny.


      Jednou je rozšíření mož­ností přístupu k internetových kreativám – inzerátům. Velcí odběratelé mohou využít exportní aplikaci na stahování kompletních dat včetně vizuálů inzerátů, jednotlivě bude možné kreativy stahovat v tzv. internetové samoobsluze, a to i nezávisle na odběru ostatních dat o inzertních výkonech.

      Druhou změnou je zahrnutí dat AdMonitoringu do výstupů společ­ností  zabývajících se v Česku monitoringem reklamních výdajů v médiích – Admosphere a Kantar Media (dříve TNS Inteligence). Distributorské společnosti se stanou dalšími kanály zpřístupnující údaje o internetových reklamních kampaních zadavatelům. Spojení těchto dat umožní vytváření cross-mediálních analýz porovnávajících výkony všech mediatypů .

      „Tím, že trh výstupy AdMonitoringu akceptoval, završil SPIR první fázi tohoto unikátního projektu“ vysvětluje výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová. „Uvědomme si, že podobný projekt monitorující celý trh display reklamy zaštítěný nezávislou profesní autoritou nikde neexistuje. Podařilo se nám také využít nejsilnější distribuční kanály k tomu, abychom zadavatelům poskytli kompletní datovou sadu pro plánování marketingových aktivit,“ dodává Hrubešová. V  nové vlně AdMonitoringu začne SPIR pracovat na vývoji metodiky monitorování dalších reklamních formátů, např. videoreklamy apod.

         V současné době měří AdMonitoring jen display část internetové inzerce. Pro odhad celkového objemu inzertního výkonu na internetu provádí SPIR počátkem každého roku samostatný výzkum zaměřený i na další formy reklamy, např. PPC segment. Jeho současná vlna právě probíhá a výsledky za loňský rok budou zveřejněny do konce února.     

Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy.

Doplňující  informace: 

      AdMonitoring (www.admonito­ring.cz) je projekt, jehož cílem je monitorovat reklamní investice do plošné reklamy na internetu. Je postaven na třech pilířích: na deklaracích zapojených médií, na nezávislém (robotnickém) monitoringu internetových médií a na zpětných kontrolách mediálních agentur. Tento projekt je klíčovým nástrojem pro zhodnocení vlastních i konkurenčních internetových kampaní a pro plánování dalších marketingových aktivit. 

      SPIR (www.spir.cz) je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 66 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring a poskytuje globální odhady vývoje internetové inzerce u nás.

      MEDIARESEARCH (www.mediarese­arch.cz) je výzkumná agentura realizující marketingové a mediální výzkumy, marketingové poradenství a vývoj software. Je realizátorem dvou rozsáhlých mediálních výzkumů v České republice – elektronického měření sledovanosti televize (TV-metry), Výzkumu návštěvnosti a sociodemografie internetu v ČR (NetMonitor) a Monitoringu reklamních výdajů na internetu (AdMonitoring).

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

DigiZone.cz: Test Philips 24PFS5231 s Bluetooth repro

Test Philips 24PFS5231 s Bluetooth repro

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák