Hlavní navigace

Adobe oznamuje výsledky za první čtvrtletí

[Tisková zpráva] San Jose, USA, 17. března 2009 – Společnost Adobe Systems Incorporated (Nasdaq: ADBE) oznamuje finanční výsledky za první čtvrtletí, které skončilo 27. února 2009.

V prvním čtvrtletí fiskálního roku 2009 dosáhla společnost Adobe příjmů 786,4 miliónů USD ve srovnání s 890,4 milióny USD oznámenými v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2008 a 915,3 milióny USD oznámenými ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku 2008.

„Jsme rádi, že v současné složité ekonomické situaci jsme schopni optimalizovat náklady a dosáhnout pozitivních výsledků v prvním kvartálu,“ říká Shantanu Narayen, prezident a výkonný ředitel Adobe. „Jsme přesvědčeni, že trendy na trhu, které podporují naše podnikání, zůstávají neměnné, a my se nadále budeme soustředit na inovace a investice do nových příležitostí, abychom zvyšovali strategickou hodnotu, kterou poskytujeme našim klientům.“

Výsledky prvního čtvrtletí podle GAAP
Rozdělený zisk Adobe za jednu akcii podle GAAP za první čtvrtletí fiskálního roku 2009 byl 0,30 USD, při průměrném počtu 527,8 miliónu akcií v oběhu. V prvním čtvrtletí fiskálního roku 2008 dosáhl rozdělený zisk na jednu akcii 0,38 USD, při průměrném počtu 571,3 miliónu akcií, a ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku 2008 činil zisk na jednu akcii 0,46 USD, při průměrném počtu 534,9 miliónu ak­cií.

V prvním čtvrtletí fiskálního roku 2009 byl provozní příjem podle GAAP 207,9 miliónů USD ve srovnání se 275,4 milióny USD v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2008 a 273,2 milióny USD ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku 2008.

Za první čtvrtletí fiskálního roku 2009 byl čistý zisk podle GAAP 156,4 miliónů USD ve srovnání se 219,4 milióny USD v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2008 a 245,9 milióny USD ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku 2008.

Úplné znění finančních výsledků v angličtině naleznete na: http://www.ado­be.com/abouta­dobe/pressroom/pres­sreleases/200903/Q­109Earnings.html

O společnosti Adobe
Adobe převratným způsobem mění soužití a vztah lidí k myšlenkám a informacím – kdykoliv, kdekoliv a přes jakékoliv médium. Další informace najdete na www.adobe.cz nebo www.adobe.com.