Hlavní navigace

AEC posiluje svuj tym

[Tisková zpráva] Brno, 10. brezna 2009 – Spolecnost AEC rozsiruje svuj tym o pozici Marketing Managera. Byl jim jmenovan Igor Cech (31), ktery bude zodpovedny za veskere marketingove aktivity a posileni znacky AEC na ceskem a slovenskem trhu.

Sdílet

Před nástupem do AEC pracoval na pozici marketingového specialisty ve vydavatelství CCB, ve kterém se staral o odborné časopisy IT Systems, CAD a Brno Business a připravoval prezentace vydavatelství na veletrzích a konferencích. S vedením marketingového týmu má mnohaleté zkušenosti ze společnosti Bytasen. Igor Čech studoval odbornou matematiku na Masarykově univerzitě v Brně. Jeho životem se stala hudba a aktivní sport (je kapitánem futsalového týmu, hraje plážový volejbal, propadl in-line bruslím).

O společnosti AEC
Společnost AEC, spol. s r. o., člen skupiny Cleverlance, je tradiční integrační a poradenská firma poskytující profesionální řešení, služby a produkty z oboru informačních a komunikačních technologií, především z oblasti IT Security zákazníkovi na míru. Strategickou orientací společnosti je projektový přístup, systémová integrace a outsourcing vybraných řešení a služeb.

AEC nachází řešení bezpečnostních problémů svých klientů s pomocí projektového řízení a optimální volby postupů i software a hardware zahrnující antivirovou, antispamovou a antispywarovou ochranu. AEC nabízí řešení certifikační autority, elektronické podatelny, PKI a další. Komplexní portfolio obsahuje také penetrační testy, bezpečnostní audity a politiky a poradenství.

Společnost AEC se již čtyřikrát umístila v žebříčku „Českých 100 nejlepších“. Je držitelem certifikátu řízení informační bezpečnosti (ISMS) dle standardu ISO/IEC 27001, certifikátu řízení jakosti dle ISO 9001:2000 a potvrzení NBÚ ČR pro práci s utajovanými informacemi.

K 1. 1. 2008 došlo k akvizici společnosti AEC, spol. s r.o. společností Cleverlance Enterprise Solutions a.s. V březnu 2008 vznikla vyčleněním vývojové divize ze společnosti AEC společnost TrustPort, a.s.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).