Hlavní navigace

Alcatel-Lucent představuje řešení pro firemní sociální komunikaci: Genesys Social Engagement

[Tisková zpráva] Software umožňuje firmám komunikovat se zákazníky přes sociální sítě při využití stávající IT infrastruktury. Novinka umí rozpoznat kontext a emoce komunikace a navrhnout další komunikační kroky. Poskytuje také cenné informace o chování spotřebitelů.

PRAHA, 11. března 2011 — Společnost Alcatel-Lucent začala nabízet softwarové řešení Genesys Social Engagement, které dynamicky monitoruje, analyzuje a oslovuje zákazníky přes sociální média. Tuto komunikaci integruje mezi ostatní komunikační kanály – telefon, SMS, chat či osobní kontakt. Řešení uživatelům rovněž poskytuje cenné informace o míře angažovanosti zákazníka a o chování spotřebitelů. Technologické řešení Genesys Social Engagement je dostupné již dnes. Více informací je k dispozici na www.genesyslab­.com

Technologická no­vinka vychází z produktové strategie zaměřené na sociální média, kterou společnost Alcatel-Lucent zveřejnila loni v srpnu. „Řešení automatizuje proces monitorování komunikace se zákazníky prostřednictvím sociálních kanálů, jakými jsou Facebook nebo Twitter,“ říká Marie Udal, marketingová manažerka produktové divize Genesys společnosti Alcatel-Lucent. 

Sleduje pocity zákazníků

Řešení analyzuje obsah komunikace z hlediska emocí v ní obsažených a stanoví, zda je třeba na komunikaci nějak reagovat. Automaticky nastaví priority v závislosti na bonitě zákazníka a dalších kritériích péče o zákazníky. „Díky tomuto analytickému přístupu lze pro následnou komunikaci se zákazníkem vybrat nejvhodnějšího operátora či odborníka,“ dodává Marie Udal. 

Součástí softwa­rového balíku Genesys Social Engagement jsou také aplikace pro reporting a analýzu komunikace. Ty firmám umožňují zaujmout proaktivní přístup potřebný pro lepší klientský servis.  

„Firmy si musí vytvořit obchodní strategii pro sociální sítě, která bude splňovat jejich strategické cíle, bude v souladu s jejich organizační kulturou a poskytne jim kýženou úroveň technologické podpory,“ říká Ray Wang, hlavní analytik a generální ředitel společnosti Constellation Research Group. „Ne všechny organizace mohou anebo chtějí přijmout sociální sítě. Nicméně ty, které tak učiní, své konkurenty výrazně předeženou.“ 

***

O společnosti Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent (Euronext Paříž a NYSE: ALU) je osvědčeným celosvětovým partnerem poskytovatelů služeb, firem a strategických odvětví, jako je obranný průmysl, energetika, zdravotnictví, doprava i státní správa. Společnost nabízí koncovým uživatelům řešení v oblasti hlasové, datové i video komunikace. Společnost je lídrem v segmentu pevných, mobilních a konvergovaných širokopásmových sítí, IP a optických technologií, aplikací a služeb. Alcatel-Lucent využívá obrovských vědeckých zkušeností společnosti Bell Labs, jedné z největších výzkumných firem v odvětví komunikací. Alcatel-Lucent působí ve více než 130 zemích světa, je nejzkušenější globální firmou ve svém odvětví a působí jako lokální partner s globálním dosahem. V roce 2009 dosáhla společnost Alcatel-Lucent příjmů ve výši 15,2 miliardy eur, sídlí ve Francii a její ústředí se nachází v Paříži. Více informací o společnosti Alcatel-Lucent najdete na internetové stránce http://www.alcatel-lucent.com, novinky si můžete přečíst na blogu na adrese http://www.alcatel-lucent.com/blog, případně nás můžete sledovat na Twitteru (http://twitter­.com/Alcatel_Lu­cent).