Hlavní navigace

Algotech pokračuje v rozvoji Unified Communication

18. 5. 2010

[Tisková zpráva] Praha, Česká republika, 17. května 2010 – Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), rozšiřuje portfolio svých produktů o nové funkcionality založené na Microsoft Office Communication Suite. Uživatelé tak mají k dispozici nové nástroje pro snazší komunikaci s obchodními partnery, zákazníky i v rámci firmy. Řešení založené na VoIP navíc přináší úsporu na telekomunikačních poplatcích. Tato řešení Algotech mimo jiné plně integruje do infrastruktur založených na platformě Avaya. Platforma Avaya a OCS tedy plně kooperují a přinášejí uživateli maximální komfort se snížením nároků na obsluhu.

V podmínkách doznívající ekonomické krize stále vzrůstá tlak na maximální efektivitu využívání všech finančních zdrojů i lidských sil. Jednou z cest, jak toho dosáhnout je využití platformy Unified Messagingu, jenž dává uživateli do rukou všechny potřebné nástroje pro snadnou komunikaci a který v sobě integruje všechny komunikační kanály včetně SMS, e-mailů, Instant Messagingu a dalších aplikací. Aby toto svým zákazníkům umožnil, pokračuje Algotech ve spolupráci se svým technologickým partnerem, společností Geomant, v integraci funkcionalit Microsoft Office Communication Suite do svých řešení.

František Zeman, generální ředitel Algotechu, vývoj vlastních řešení Unified Communicaton komentuje: „Uživatelé nyní mohou využívat funkčnost Office Communication Suite přímo v produktech Algotechu. Kromě klasického volání na bázi VoIP získají i řadu doplňkových nástrojů. Velmi efektivní je kompletní integrace stavu, tzv. presence. V rámci Presence Suite mohou uživatelé sdílet navzájem stavy z různých zdrojů, včetně integrace mobilní presence, což v důsledku umožňuje velmi podrobné plánování času a práci s lidskými zdroji.

Kromě hlasové komunikace mohou uživatelé využívat instant messagingu, který je součástí Office Communication Suite. Řešení od společnosti Algotech ovšem přináší i možnosti odesílat přímo z uživatelského rozhraní SMS na mobilní telefon, což je v poslední době stále sílící kanál pro komunikaci se zákazníky i dalšími partnery. Řešení navíc integruje tzv. Abuse filtr chránící zejména zákaznická kontaktní centra před zahlcujícími útoky. Nejen pro call centra je pak užitečná i možnost nahrávání.

Nové funkce a pokračující integrace vlastností Microsoft Office Communication Suite s produkty společnosti Algotech přinese zákazníkům snížení nákladů na provoz, telekomunikační poplatky, ale díky efektivnějšímu využívání zdrojů také redukci celkových nákladů na vlastnictví (TCO).

O společnosti Algotech
Společnost Algotech je přední regionální poskytovatel řešení v oblasti kontaktních center ve střední a východní Evropě. Algotech dodává komplexní a zároveň flexibilní telekomunikační a zákaznická řešení, která umožňují firmám je využívat efektivně a přináší jim větší profit. Svoji vedoucí pozici ve střední a východní Evropě se Algotech snaží udržovat důkladným poznáváním lokálních potřeb společností.

Algotech vznikl 1. září 2005 spojením čtyř poskytovatelů kontaktních center – Geomant v Maďarsku, 1TEL v České republice a na Slovensku, Lucas v Rumunsku a Algotech v Srbsku a Černé Hoře – a založením pobočky Algotech v Polsku. Centrála společnosti je v Budapešti a pobočky jsou v Praze, Bratislavě, Varšavě, Bukurešti a Bělehradu.

Zaměstnanci Algotechu se podíleli na implementaci více než 200 kontaktních center. V Evropě byl Algotech dodavatelem telekomunikačních řešení například pro Guest-Tek, American Express, Avon, BAT, CitiBank, DHL, EON, First Data International, Global Payments Europe, GTS, ING, Interoute, Lufthansa, Michael Page International, Raiffeisen Bank, Telecom Serbia, Ticket Online, TNT, Unicef a UPC. Více informací naleznete na http://www.al­gotech.cz.

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

DigiZone.cz: Další dva kanály nabídnou HbbTV

Další dva kanály nabídnou HbbTV

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Podnikatel.cz: Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Na 3. prosince se chystá protest proti EET

DigiZone.cz: Flix TV má set-top box s HEVC

Flix TV má set-top box s HEVC

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá