Hlavní navigace

Algotech úspěšně dokončil certifikaci Avaya pro status Joint Service Delivery (JSD)

[Tisková zpráva] Praha, Česká republika, 7. června 2010 – Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), úspěšně dokončil certifikaci Avaya pro status Joint Service Delivery (JSD). Proces certifikace potvrdil, že Algotech je schopen realizovat servis a implementaci produktů společnosti Avaya na nejvyšší úrovni. Díky vysoké kvalitě služeb získal Algotech prestižní certifikaci JSD, což je společně s dříve získaným Platinum partnerstvím nejvyšší ocenění ve světě Avaya. Toto zařazení a certifikace umožní dále zkvalitňovat projektové a servisní služby pro zákazníky Algotechu, který tímto získává také rozšířený přístup k podpoře ze strany Avaya jako výrobce.

Úspěch většiny projektů v oblasti ITC závisí také na tom, jak spolehliví a kvalitní jsou partneři při jejich implementaci. Důležitým vodítkem jsou proto certifikace, které garantují vysokou kvalitu implementačních a poradenských firem. Významným oceněním kvality svých služeb se může pochlubit také společnost Algotech, která získala nejvyšší partnerský a implementační status Joint Service Delivery (JSD) od význačného producenta na trhu telekomunikačních technologií, společnosti Avaya.

Tato certifikace znamená pro zákazníky společnosti Algotech nejen záruku kvalitní podpory a poradenství, ale umožní jim využít i další benefity, které díky statusu JSD Algotech získá. Mezi ně patří například možnost širšího využití technické podpory ze strany Avaya, statut preferovaného partnera pro projekty společnosti Avaya v Česku a v neposlední řadě i nižší ceny při nákupu programů, dále podpora softwarová (SS) a možnost získání novějších verzí softwaru formou upgrade (SSU).

Během náročného certifikačního procesu musel Algotech prokázat, že zcela dostojí všem požadavkům Avaya na vzdělání jednotlivých členů projektového týmu, ale i na kvalitu řízení procesů. Bylo tak nutné například doložit správnou implementaci a používání CRM, včetně flexibility celého systému a schopnosti jej přizpůsobit požadavkům zákazníka. Jednou ze základních podmínek byl také dostatečný počet certifikovaných odborníků, existující a vybavený servisní sklad či funkční řízení procesů údržby a podpory zákazníků. Certifikační tým společnosti Avaya ocenil mimo jiné také velmi dobře zpracovanou dokumentaci pro proces certifikace.

František Zeman, generální ředitel Algotechu, úspěšnou certifikaci komentuje: „Algotech není v projektech založených na produktech Avaya žádným nováčkem. Přesto je pro nás certifikace JSD důležitým mezníkem a také prestižním oceněním kvality naší práce.“ Zákazníci, kteří chtějí nasadit produkty Avaya ve svých projektech tak mají díky certifikaci záruku, že se jim jak ze strany společnosti Algotech, tak Avaya dostane maximální možné podpory a vysoce kvalitního poradenství.

O společnosti Algotech
Společnost Algotech je přední regionální poskytovatel řešení v oblasti kontaktních center ve střední a východní Evropě. Algotech dodává komplexní a zároveň flexibilní telekomunikační a zákaznická řešení, která umožňují firmám je využívat efektivně a přináší jim větší profit. Svoji vedoucí pozici ve střední a východní Evropě se Algotech snaží udržovat důkladným poznáváním lokálních potřeb společností.Al­gotech vznikl 1. září 2005 spojením čtyř poskytovatelů kontaktních center – Geomant v Maďarsku, 1TEL v České republice a na Slovensku, Lucas v Rumunsku a Algotech v Srbsku a Černé Hoře – a založením pobočky Algotech v Polsku. Centrála společnosti je v Budapešti a pobočky jsou v Praze, Bratislavě, Varšavě, Bukurešti a Bělehradu.

Zaměstnanci Algotechu se podíleli na implementaci více než 200 kontaktních center. V Evropě byl Algotech dodavatelem telekomunikačních řešení například pro Guest-Tek, American Express, Avon, BAT, CitiBank, DHL, EON, First Data International, Global Payments Europe, GTS, ING, Interoute, Lufthansa, Michael Page International, Raiffeisen Bank, Telecom Serbia, Ticket Online, TNT, Unicef a UPC. Více informací naleznete na http://www.al­gotech.cz.