Hlavní navigace

Algotech získal nejvyšší možný status v Avaya partnerském programu

[Tisková zpráva] Nejvyšší možný status Avaya Platinum Partner Service Expert & SMB Expert potvrzuje kvalitu služeb Algotech v celém regionu CEE

Praha, Česká republika, 10. února 2010 – Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), dosáhl na pomyslný vrchol partnerského programu předního výrobce telekomunikačních technologií Avaya. V rámci nově uvedeného partnerského programu „Avaya Connect“ získal Algotech pro rok 2010 zařazení v nejvyšší úrovni Platinum, což potvrzuje vysokou kvalitu a rozsah poskytovaných služeb Algotechu v rámci celého regionu CEE.

Společnost Algotech se na evropské úrovni strategicky zaměřuje na poskytování produktů z portfolia společnosti Avaya a souvisejících služeb. Získání nejvyššího stupně partnerství koresponduje s objemem realizovaných zakázek, vysokou úrovní technických znalostí, širokou spoluprací v obchodní, technické i marketingové oblasti i sdílením znalostní báze expertů obou společností.

„Spolupráce s obchodními partnery je jedním z pilířů úspěchů Avaya na trhu. Algotech je dlouholetým spolehlivým partnerem Avaya, který dokáže zákazníky přesvědčit o výhodách moderních telekomunikačních technologií, a který je schopen pružně reagovat na aktuální situaci na telekomunikačním trhu. Získáním statusu Avaya Platinum Partner Service Expert and SMB Expert naše společnost nadále upevňuje postavení mezi nejvýznamnějšími certifikovanými partnery Avaya v celém regionu CEE,“ dodal František Zeman, Generální ředitel společnosti Algotech.

O společnosti Algotech
Společnost Algotech je přední regionální poskytovatel řešení v oblasti kontaktních center ve střední a východní Evropě. Algotech dodává komplexní a zároveň flexibilní telekomunikační a zákaznická řešení, která umožňují firmám je využívat efektivně a přináší jim větší profit. Svoji vedoucí pozici ve střední a východní Evropě se Algotech snaží udržovat důkladným poznáváním lokálních potřeb společností.

Algotech vznikl 1. září 2005 spojením čtyř poskytovatelů kontaktních center – Geomant v Maďarsku, 1TEL v České republice a na Slovensku, Lucas v Rumunsku a Algotech v Srbsku a Černé Hoře – a založením pobočky Algotech v Polsku. Centrála společnosti je v Budapešti a pobočky jsou v Praze, Bratislavě, Varšavě, Bukurešti a Bělehradu.

Zaměstnanci Algotechu se podíleli na implementaci více než 200 kontaktních center. V Evropě byl Algotech dodavatelem telekomunikačních řešení například pro Guest-Tek, American Express, Avon, BAT, CitiBank, DHL, EON, First Data International, Global Payments Europe, GTS, ING, Interoute, Lufthansa, Michael Page International, Raiffeisen Bank, Telecom Serbia, Ticket Online, TNT, Unicef a UPC. Více informací naleznete na http://www.al­gotech.cz.