Hlavní navigace

ALVAO 6.0

[Tisková zpráva] PRAHA, 27. září 2010 – Na trh byla uvedena nová verze systému ALVAO určeného pro řízení podnikového IT. Největší novinkou v nové verzi 6.0 je produkt Service Desk, který podporuje poskytování různých služeb pomocí různých procesů a to i dle světových metodik jako např. ITIL. Produkt Service Desk je možné rozšířit i o šablony procesů nástupů a výstupů zaměstnanců, anebo o proces, který zajistí automatické založení účtu zaměstnance v Active Directory.

Ředitel vývoje ALVAO, Roman Ježdík uvádí: „Nová verze ALVAO 6.0 byla vyvíjena s cílem být nejlepší řešení na trhu pro Microsoft platformu a proto jsme postupovali podle nejmodernějších metod vývoje SW (Windows User Experience Interaction Guidelines) a podle pracovních scénářů, které vychází z praktických zkušeností našich zákazníků.“

„S novou verzí ALVAO jsme se ještě více přiblížili k produktům rodiny Microsoft a to jak vzhledově, kdy portál byl přepracován podle vzhledu Sharepoint serveru verze 2010, tak i podpora nových produktů Windows 7 a Office 2010 i Exchange 2010. Díky této strategii, se na trh dostal produkt, který skutečně podporuje činnosti IT oddělení a ulehčuje jim práci.“

IT oddělení se nyní může přesunout od reaktivního hašení požárů do proaktivní podpory vlastního podnikání společnosti.