Hlavní navigace

Aplikace pro e-mailový marketing Mailkit rozšiřuje možnosti anket

[Tisková zpráva] „Jen málo lidí si může dovolit největší přepych, který na tomto světě existuje: vlastní názor.“ Alec Guinness.

Sdílet

Díky novým anketám nyní mohou uživatelé aplikace Mailkit příjemcům e-mailových kampaní tento přepych dopřát. Ankety prošly výraznými změnami ve všech jejich částech – změnily se možnosti jejich vytváření, rozšířily se varianty jejich vzhledu a jejich vyhodnocování je nyní mnohem detailnější.

Kromě standardního vzhledu anket je nově možné k úpravám používat šablony, a proto je snadné si vytvořit jakoukoli anketu v požadovaném vzhledu a přizpůsobenou vlastním potřebám, bez jakýchkoli omezení či hranic.

V nových anketách je dostupných až 5 různých typů hlasování. Respondent může hlasovat pro jednu jedinou předdefinovanou odpověď, označit více odpovědí zároveň, ohodnotit odpověď na stupnici od 1 do 5, nebo může napsat odpověď vlastní. Vše v závislosti na jednoduchém nastavení.

Mailkit rovněž pamatuje na statistiky anket, a to i nad rámec pouhých souhrnných výsledků. Reporty zaznamenávají konkrétní hlasování jednotlivých respondentů i čas hlasování, a proto uživatelé aplikace budou mít vždy dokonalý přehled o tom, kdo, jakým způsobem a kdy na ankety hlasoval.

Novými anketami si Mailkit upevňuje svou pozici mezi nejkomplexnějšími aplikacemi pro emailový marketing na celosvětovém trhu.

Poskytovatelem služby Mailkit je softwarová společnost Xland. CZ.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).