Díky novým anketám nyní mohou uživatelé aplikace Mailkit příjemcům e-mailových kampaní tento přepych dopřát. Ankety prošly výraznými změnami ve všech jejich částech – změnily se možnosti jejich vytváření, rozšířily se varianty jejich vzhledu a jejich vyhodnocování je nyní mnohem detailnější.
Kromě standardního vzhledu anket je nově možné k úpravám používat šablony, a proto je snadné si vytvořit jakoukoli anketu v požadovaném vzhledu a přizpůsobenou vlastním potřebám, bez jakýchkoli omezení či hranic.
V nových anketách je dostupných až 5 různých typů hlasování. Respondent může hlasovat pro jednu jedinou předdefinovanou odpověď, označit více odpovědí zároveň, ohodnotit odpověď na stupnici od 1 do 5, nebo může napsat odpověď vlastní. Vše v závislosti na jednoduchém nastavení.
Mailkit rovněž pamatuje na statistiky anket, a to i nad rámec pouhých souhrnných výsledků. Reporty zaznamenávají konkrétní hlasování jednotlivých respondentů i čas hlasování, a proto uživatelé aplikace budou mít vždy dokonalý přehled o tom, kdo, jakým způsobem a kdy na ankety hlasoval.
Novými anketami si Mailkit upevňuje svou pozici mezi nejkomplexnějšími aplikacemi pro emailový marketing na celosvětovém trhu.
Poskytovatelem služby Mailkit je softwarová společnost Xland. CZ.