Hlavní navigace

Aplikace pro emailový marketing Mailkit 1.7 přináší nový partnerský systém a nové jazykové mutace

[Tisková zpráva] Komplexní aplikace pro správu internetových marketingových kampaní Mailkit 1.7 představuje nový partnerský systém, který prošel výrazným rozšířením a vylepšením. Partnerský systém tak přináší výhody jak pro stávající, tak pro nové zákazníky a je ještě snazší se do něj zapojit.

„Noví zákazníci, kteří přijdou na základě doporučení od stávajícího klienta, dostanou doživotní slevu 10% na své e-mailové kampaně, zatímco stávající zákazníci, kteří doporučili nového klienta, obdrží provizi 20% z hodnoty kreditu, který zakoupil jimi doporučený klient.“ popisuje možnosti partnerského systému Jakub Olexa, jednatel společnosti Xland.CZ.

Partnerský systém Mailkit ale má co nabídnout i speciálním zákazníkům. VIP partnerům aplikace mohou být poskytnuty jednorázové i univerzální slevové kupony, kterými odmění své vlastní zákazníky.

Zapojit se do partnerského systému Mailkit lze i jinými způsoby, například skrze sociální sítě. Fanoušci aplikace Mailkit na sociální síti Facebook získají přístup ke speciálním slevovým kuponům a mnoha dalším výhodám, určeným pouze pro členy této skupiny.

Nová verze Mailkit 1.7 je opět rozšířena o nové šikovné funkce. Výrazně se rozšiřují možnosti vytváření podmínek pro podmíněné doručování emailových kampaní, rozšiřují se informace o příjemcích, které je možné evidovat, a import seznamů příjemců je nově možný i z formátů .xlsx a .ods.

Společně s rozšířením partnerského systému a s přidáním nových šikovných funkcí se aplikace Mailkit 1.7 může pochlubit i novými jazykovými mutacemi. Mailkit je nyní dostupný v celkem 6-ti jazykových variantách. Po české, anglické a německé verzi nově přibyla i maďarská, polská a ruská jazyková mutace, čímž se Mailkit dostává, co do podpory jazyků, na špičku mezi e-mail marketingovými systémy.