Hlavní navigace

ARBOinteractive získala 11 serverů do svého portfolia

[Tisková zpráva] Praha 10. prosince – své obchodní aktivity svěřilo nově do rukou mediálního zastupitelství ARBOinteractive 11 internetových serverů. Stávající porfolio, tvořené sítěmi AIR a SUN se návštěvností pohybuje v TOP10 nejnavštěvovanějších médií a reklamních sítí v ČR a dle našich odhadů zasáhne vstupem nových serverů více jak 2,8 mio uživatelů.

Internetová reklamní síť SUN (Strong Unique Network) pokračuje v profilování portfolia zastupovaných serverů směrem ke kvalitním, obsahově zaměřeným webům oslovujícím uživatele s vyšším socioekonomickým profilem a nadprůměrnou aktivitou na internetu. Od prosince se novými členy staly servery: ZenaX.cz, Emimino.cz, Stastnezeny.cz a Moda.cz, které tvoří nový inzertní balíček cílený na ženy. Dalšími posilami sítě SUN jsou servery Axn.cz, Animax.cz a Estav.cz.

Své řady rozšířila také reklamní síť AIR (ARBOinteractive Reach), která sdružuje servery s uživatelsky generovaným obsahem, zejména se specializací na komunitní služby a blogy. Mezi nově příchozí se zapsaly servery Dsl.cz, Pareniste.cz, Sluzby.cz a Onlajny.cz.

„ Rok 2009 bude rokem náročného internetového obchodování. Naší strategií je oslovovat klienty s nabídkou téměř 3 mio koupěschopných “zákazníků“, dobře strukturovanou na atraktivní cílové skupiny a prodávanou za cenu srovnatelnou s portály. Nové servery provozované kompetentními manažery – majiteli naši nabídku vhodně rozšiřují.“ sdělil ředitel společnosti ARBOinteractive Tomáš Jankůj.

O společnosti ARBOinteractive:
ARBOinteractive nabízí služby mediálního zastupitelství internetových médií. Zajišťuje veškerý servis od obchodování reklamního prostoru, administraci kampaní, přes technologii, až po marketingový servis. V současné době zastupuje okolo 30 médií, které tvoří internetovou síť SUN a AIR s více než 2,5 miliony uživatelů.

Společnost je také členem sdružení SPIR (Sdružení pro internetovou reklamu).

ARBOinteractive byla do 15.9.2008 součástí společnosti ARBOmedia. Od 16.9.2008 se novým majitelem stala švýcarská společnost Goldbach Media Group, která patří k významnější subjektům evropského mediálního trhu. Goldbach Media Group je centrem marketingových aktivit elektronických a mobilních médií: televize, teletext, rozhlas, adScreen, internet, marketing vyhledávačů (SEM), inzerce na herních platformách (InGame) a mobilní telefonie. Vedle kontinuální integrace online a offline médií funguje na trhu jako nezávislý konzultant a realizátor v oblasti crossmedií. Od 15. června 2007 je společnost listována na švýcarské burze. V současné době je Goldbach Media aktivní v Německu, Švýcarku, Rakousku, Slovinsku, Chorvatsku a díky akvizici interaktivních oddělení ARBOmedia AG (ARBOinteractive) rozšířila pole působnosti na Polsko, Českou republiku a Rumunsko.