Hlavní navigace

Asiana nejlepším prodejcem letenek Aeroflotu

[Tisková zpráva] Cestovní a dopravní agentura ASIANA se stala jedničkou v prodeji letenek společnosti Aeroflot za rok 2008. Cenu převzala na slavnostním vyhlášení výkonná ředitelka Asiany PhDr. Šárka Litvinová.

Praha, 18. prosince 2008 – Nejlepším prodejcem letenek letecké společnosti Aeroflot je společnost ASIANA. Na slavnostním setkání pořádaném leteckou společností AEROFLOT v hotelu Intercontinental v Praze byla cestovní agentura ASIANA vyhlášena nejlepším prodejcem letenek za uplynulý rok.

ASIANA realizovala největší objem prodaných letenek AEROFLOTU na českém trhu. Je to již několikáté umístění společnosti ASIANA na prvním místě v prodejích významných leteckých společností, operujících v ČR. (např. ještě ČSA a Skyteam).

„Ocenění za nejvyšší prodej letenek tohoto významného dopravce – nás velmi těší a zejména zavazuje do dalšího období,“ uvedla Šárka Litvinová bezprostředně po převzetí ceny. "Neustále se snažíme zdokonalovat služby pro naše zákazníky, včetně firemních – jde například o zvláštní VIP servis, internetová řešení Letuska.cz a Superletuska.cz, vízový servis zdarma, ubytování a mnoho dalších. Protože jsme největším prodejcem, můžeme nabídnout i nejnižší ceny letenek při zachování vysoké úrovně služeb. Letos jsme rozšířili naše služby také na Moravu – od léta letošního roku mají také klienti na Moravě možnost využít služeb naší kamenné pobočky ve Zlíně. Asiana získala první místo jako největší prodejce letenek Aeroflotu z řad IATA agentur. Na předních místech žebříčku prodejů se přitom umísťujeme pravidelně. To svědčí o vzájemné dlouhodobé a úspěšné obchodní spolupráci s leteckými dopravci, které si velmi vážíme,“ dodává Šárka Litvinová.

Dle hodnocení managementu letecké společnosti Aeroflot  – Ruské aerolinie je společnost ASIANA jednou z předních agentur pro prodej letenek ve střední a východní Evropě.

„ASIANA má rozvinutou infrastrukturu, velkou síť poboček, vysokou profesionální úroveň zaměstnanců a využití moderních forem prodeje letenek – to jsou hlavní faktory, kterými se řídí klienti při výběru právě této agentury k zajištění služebních a soukromých cest z České republiky a Slovenska. Dle výsledků roku 2008 společnost ASIANA zaujala vedoucí pozici v poskytování servisních služeb korporátním klientům a soustředila svoji pozornost hlavně na služby pro významné a perspektivní české a slovenské firmy, které trvale a úspěšně působí v Rusku a v zemích jihovýchodní Asie,“ říká V.A. Ivčenko – obchodní ředitel letecké spol. Aeroflot v ČR.

Rok 2008 v číslech
Více než třetinu letenek (35,3 procenta) si zákazníci Asiany koupili v roce 2008 prostřed­nictvím specializovaných portálů Letuška a Superletuška. Nejčastěji žádanými destinacemi byly Brusel, Moskva, Paříž a Londýn, z mimoevropských New York, Bangkok, Shangai a Peking. Celkem Asiana vyslala v roce 2008 své klienty na více než tisíc cílových míst na všech světových kontinentech, průměrná cena letenky činila 9 000 Kč včetně všech poplatků.

O společnosti ASIANA
Společnost ASIANA je průkopníkem v internetovém prodeji letenek a dalších cestovních služeb již 15 let . Od roku 1993 patří k největším tuzemským cestovním a dopravním agenturám, mezi jejíž hlavní aktivity patří provoz online rezervačních systémů souvisejících s cestováním www.letuska.cz a www.superletus­ka.cz. Její služby pro korporátní klienty jsou ceněny významnými státními institucemi i soukromými firmami. Další její významnou činností je provoz autobusových linek Praha – Karlovy Vary a Praha – Brno. ASIANA je držitelem řady mezinárodních ocenění, například Nejlepší IATA agentura v ČR nebo Effectiveness Awards. ASIANA patří podle Deloitte Technology Fast 50 in Central Europe mezi 50 nejrychleji se rozvíjejících technologických společností ve střední Evropě.