Hlavní navigace

Astaro AG, přední německý výrobce produktů UTM, posílí svou pozici na českém trhu

[Tisková zpráva] Praha, 18. srpen 2008 - Přední německý výrobce produktů UTM, firma Astaro, plánuje rozšířit svou přítomnost na českém trhu. Za tímto účelem firma zintenzivní své působení na místním trhu prostřednictvím místní firmy Annex NET specializující se na bezpečnostní řešení a do konce roku plánuje zdvojnásobit počet svých obchodních partnerů.

Firma Astaro a firma Annex NET, se sídlem v Praze, již spolupracují řadu let a uskutečnily nespočet projektů bezpečnostních řešení v segmentu malých a středních podniků. Firma Annex NET je distributorem přidané hodnoty firmy Astaro a expertem na bezpečnostní řešení – obě firmy společně využívají svých rozsáhlých zkušeností při instalaci multifunkčních bezpečnostních produktů Astaro. Produkty Astaro zajišťují okamžitou ochranu sítě, přístupu na Internet a elektronické pošty. Sortiment produktů je zaměřen na malé a střední podniky (5 až 2000 uživatelů). Bezpečnostní brána Astaro integruje v jednom zařízení, které bylo oceněno jako nejlepší řešení, více bezpečnostních prvků než konkurenční produkty.

Obě firmy se v nedávné době dohodly na posílení partnerství a aktivit na českém trhu, včetně společných tiskových prohlášení, přítomnosti na akcích zaměřených na informační technologie v České republice a různých jiných společných marketingových kampaní. Partnerský program firmy Astaro rovněž podpoří ambiciózní cíl získat nové prodejce na místním trhu. Program vybraných partnerů zaměřený na české prodejce má za cíl profitovat z nadprůměrné míry růstu dynamického segmentu bezpečnostních řešení. Program zahrnuje nejrůznější výhody pro prodejce, například širokou škálu obchodních a marketingových výhod, mimo jiné zajímavé ceny, profesionální obchodní a technickou podporu, společné marketingové kampaně.

„Jsme velmi rádi, že v místní odborné firmě Annex NET máme silného obchodního partnera, a jsme si jisti, že naše spolupráce posílí naši pozici na českém trhu. Rozsáhlý sortiment produktů a partnerský program uzpůsobený místním podmínkám do konce roku zdvojnásobí počet našich obchodních partnerů,“ prohlásil Thomas Thölke, Business Development Manager firmy EMEA.

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Vitalia.cz: Cena stejného léku se liší i o tisíce

Cena stejného léku se liší i o tisíce

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Měšec.cz: Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla