Hlavní navigace

Atlas.cz má nového marketingového ředitele

[Tisková zpráva]

Atlas.cz má nového marketingového ředitele

Společnost ATLAS.CZ oznámila změnu na postu marketingového ředitele. Náhradou za odcházejícího Martina Klofandu je Slavomír Vaškovič

Praha, 8. září 2005 – Portál ATLAS.CZ dnes oznámil změnu na postu marketingového ředitele. Odcházející Martin Klofanda působil na této pozici od 1. března loňského roku. Během jeho působení usiloval o stanovení jasné marketingové strategie a začal profesionálně spolupracovat s mediálními partnery. Martin Klofanda stál na podzim roku 2004 u zrodu první televizní kampaně Atlasu, která podpořila dosažení vytyčených obchodních cílů.

Od Slavomíra Vaškoviče tak vedení portálu očekává stejné pracovní nasazení a především nové nápady v oblasti komunikace a marketingu. Slavomír Vaškovič má s marketingem rozsáhlé zkušenosti. Pracoval v divizi software a periferie pro region EMEA společnosti DELL. V předcházejících letech působil zejména v automobilovém průmyslu, finančním sektoru a v reklamních agenturách.

Nový marketingový ředitel chce pokračovat v dosavadních úspěšných aktivitách. Chce však také přenést zkušenosti z jiných oborů do internetového businessu: „Jsem přesvědčen, že filozofie marketingu, zejména orientace na potřeby koncových zákazníků je stejná pro všechny skupiny produktů a služeb. Problém dnešního marketingu už není teoretická neznalost těchto zásad, ale zejména skutečná implementace těchto principů do firemních systémů.“ A jaká je kromě bohatých zkušeností hlavní zbraň, kterou při své práci Slavomír Vaškovič používá? „Dokážu pracovat s lidmi, kteří jsou chytřejší než já,“ dodává nový marketingový ředitel portálu ATLAS.CZ.

Slavomír Vaškovič vystudoval komerční inženýrství na obchodní fakultě Ekonomické univerzity v Bratislavě, specializace obchod a marketing. Mezi jeho zájmy patří zejména horské kolo.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Cena stejného léku se liší i o tisíce

Cena stejného léku se liší i o tisíce

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Měšec.cz: Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat