Hlavní navigace

Atlas.cz měřen NetMonitorem

[Tisková zpráva]

Portál Atlas.cz využívá od 1. července 2005 oficiální výzkum NetMonitor, jehož zadavatelem je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).

Praha, 12. července 2005 – Nový NetMonitor je dlouhodobý výzkumný projekt zaměřený na komplexní informace o návštěvnosti českého internetu. Kromě standardních dat o návštěvnosti přináší také sociodemografickou strukturu návštěvníků internetových stránek. Pro SPIR realizuje tento projekt společnost Mediaresearch, a.s., která mimo jiné provozuje průzkumy sledovanosti TV, tzv. peoplemetry.

„Věříme, že společnost Mediaresearch má dostatek zkušeností s měřením sledovanosti médií a poskytne všem účastníkům NetMonitoru maximálně přesné údaje o návštěvnosti českých internetových stránek a sociodemografickém profilu uživatelů,“ říká Martin Klofanda, marketing manager společnosti ATLAS.CZ, a.s.

Nová metodika měření odbourává řadu nedokonalostí, které byly v minulosti kritizovány. Společnost Mediaresearch zároveň do celého projektu přináší poznatky z průzkumu sledovanosti elektronických médií, které umožní získat mnohem přesnější údaje o návštěvnosti i struktuře návštěvníků. Výzkum NetMonitor v současné době využívá kromě portálu ATLAS.CZ většina významných českých internetových serverů. Další informace a aktuální výsledky návštěvnosti jsou k dispozici na adrese http://www.net­monitor.cz.

Kontakty:
ATLAS.CZ, a.s.
Martin Klofanda
Marketing Manager
eMail klofanda@atlas-as.cz
Mobil +420 777 143 033

Neopublic s.r.o.
Filip Debef
eMail filipd@neopublic.cz
Mobil +420 603 484 227

O ATLAS.CZ, a.s.
ATLAS.CZ je jeden z předních českých internetových portálů, jehož cílem je poskytovat uživatelům přehledným způsobem informace z nejrůznějších oblastí lidské činnosti. Na stránkách portálu lze nalézt informace a služby z oblasti zábavy, nakupování, cestování nebo komunikace. K nejúspěšnějším patří například atlas firem, internetový autosalon, digitální mapy nebo živé audio a video přenosy na live.atlas.cz. ATLAS.CZ chce i v budoucnu rozšiřovat spektrum svých služeb a prostřednictvím moderních technologií nabízet všem svým návštěvníkům místo na internetu, kde se cítí jako doma.