Hlavní navigace

Autodesk pomáhá přenášet data automobilových návrhů z CAD systémů přímo do reklamních materiálů

[Tisková zpráva] Fotorealistické virtuální modely více než 240 vozidel skupiny BMW vytvořeny pro použití v široké škále marketingových materiálů

PRAHA, 27. července 2009 – Autodesk, světový lídr v oblasti návrhového softwaru, oznámil, že společnost BMW Group využívá Autodesk Consulting, divizi poradenských služeb společnosti Autodesk, k automatizaci transformace návrhových dat pro účely tvorby marketingových materiálů a vytvoření fotorealistických, animovaných modelů svých vozů značek BMW, MINI a Rolls-Royce. Autodesk ve spolupráci se společností Mackevision převede návrhová data vozidel na soubory aplikací Autodesk Maya a Autodesk Showcase, které lze použít pro animaci a rendering. Tyto fotorealistické virtuální modely budou sloužit k tvorbě marketingových materiálů před vlastním zahájením výroby aut – včetně televizních reklam, firemních prospektů a webu.

„Využití návrhových dat v marketingu revolučně mění postupy automobilek při tvorbě reklam pro tisk, web a televizi,“ řekl Karim Salabi, viceprezident Visual Communication Group společnosti Autodesk. „Využití počítačového softwaru ke generování reklamních vizualizací umožňuje agenturám pracujícím pro automobilky propagovat nové vozy bez drahých fyzických prototypů. Tento přístup otevírá nový kreativní potenciál. Umožňuje totiž reklamním tvůrcům vytvářet atraktivní výtvarné ztvárnění, jehož výroba tradičními metodami s použitím kamer by byla jinak složitá a velmi drahá.“

Autodesk společně s firmou Mackevision vytvoří v příštích třech letech více než 240 virtuálních modelů vozidel skupiny BMW. Autodesk Consulting poskytne organizaci BMW služby Autodesk Creative Bridge pro vypracování vizuálního pracovního toku. Ten bude využívat 3D návrhová data BMW ke snížení produkčních nákladů a zvýšení kreativní flexibility. Společnost Mackevision, která se na počítačově podporované vizualizace návrhů aut specializuje, zpracuje pod vedením poradenského týmu Autodesku obrovský fond návrhových dat.

Aplikace Showcase, která je součástí řešení Autodesku pro vytváření digitálních prototypů, vytváří z 3D CAD dat přesné, realistické a přesvědčivé obrazové materiály. Ty jasně vystihují formu a vytvářejí kontext pro komunikaci charakteru značky. Autodesk Maya je výkonné, integrované řešení 3D modelování, animace a renderingu, které výrobcům spotřebního zboží a automobilů umožňuje začlenit CAD data do poutavých produktových materiálů. Maya je přirozeným rozšířením rodiny produktů Autodesk Alias a Autodesk Showcase pro tvorbu vyspělých renderingů a animovaných vizualizací digitálních prototypů.

O společnosti Mackevision
Mackevision je prémiový partner kreativního systému pro obrazovou komunikaci. Jako specialista na 3D vizualizace, animace, postprodukci a vizuální efekty tato společnost navrhuje a produkuje vysoce kvalitní obrazové a filmové materiály. Mackevision rovněž vyvíjí nezávislá obrazová produkční řešení pro mezinárodní agentury, filmové produkce a průmyslové klienty v automobilovém průmyslu, v oblasti architektury, ve farmaceutickém průmyslu a v odvětví spotřebního zboží. Od přípravy dat přes kreativní návrh až po implementaci projektů a produkci zajišťuje Mackevision všechny počítačově podporované procesy pro 3D vizualizaci a filmovou produkci.

Vývojové oddělení společnosti Mackevision uvedlo produktovou řadu F_BOX. Ta umožňuje průmyslovým zákazníkům, fotografům a agenturám snadno a ekonomicky vytvářet vysoce kvalitní 3D vizualizace pro marketingové a informační materiály na základě upravených produktových dat.

Společnost Mackevision Medien Design GmbH byla založena v roce 1994. Má ústředí ve Stuttgartu a pobočky v Mnichově a Detroitu. Další informace o společnosti Mackevision najdete na www.mackevisi­on.com.

O společnosti Autodesk
Autodesk je světový lídr v oblasti 2D a 3D návrhového softwaru pro výrobu, stavebnictví, média a zábavu. Od uvedení aplikace AutoCAD v roce 1982 vyvinul Autodesk nejširší portfolio špičkových řešení digitálního prototypování, která pomáhají zákazníkům prakticky zkoušet nápady ještě před jejich realizací. Společnosti žebříčku Fortune 1000 využívají nástroje Autodesku k vizualizaci, simulaci a analýze reálného fungování svých návrhů už v počátečních stádiích vývoje, což jim pomáhá šetřit čas a peníze, zvyšovat kvalitu a podporovat inovace. Další informace o společnosti Autodesk najdete na webových stránkách www.autodesk.cz nebowww.autodes­k.com .