Hlavní navigace

Avaya přináší integraci jednotné komunikace a mobilní platformy

[Tisková zpráva] AVAYA udává směr: Unified Communications je o možnostech přístupu koncového uživatele – nezávisle na platformě, síti, zařízení, aplikaci nebo místě. Uvádí novou rodinu produktů Avaya se čtyřmi firemními edicemi a s řešeními šitými na míru hlavním uživatelským segmentům. Přináší řešení Unified Communications pro podniky všech velikostí.

BASKING RIDGE, New Jersey, USA, 6. 12. 2006 – Společnost Avaya oznámila další důležitou vlnu iniciativ na poli Unified Communications (sjednocení různých způsobů komunikace a jejich jednotné ovládání), která bude dále formovat trh a měnit způsob, jakým podniky poskytují svým zaměstnancům strategické komunikační a kooperační nástroje pro práci na libovolném místě a zařízení. Společnost spoléhá na vytvořenou základnu uživatelů Unified Communications, inovativní technologii a strategii založenou na dodávkách řešení pro koncové uživatele, která jsou postavena na otevřených standardech. Konkrétním projevem těchto iniciativ je uvedení rodiny produktů Unified Communications a také získání průkopníka v oblasti firemní mobility, společnosti Traverse Networks (viz tisková zpráva „Avaya kupuje Traverse Networks“ z 4. prosince).

Edice nové rodiny Avaya Unified Communications dávají podnikům možnost vybrat správné aplikace na správná zařízení pro různé skupiny pracovníků s rozdílnými komunikačními potřebami, aby jim pomohly zlepšit produktivitu v libovolném místě provozování podnikových aktivit. Tyto edice zahrnují:

Unified Communications, Essential Edition – základní edice pro uživatele v kanceláři, kteří potřebují pokročilou podporu IP telefonie a posílání zpráv a základní konferenční funkce;

Unified Communications, Standard Edition – standardní edice pro typické uživatele, kteří těží z výhod pokročilých mobilních nástrojů včetně nástrojů pro sjednocení kancelářských a mobilních komunikací napříč všemi hlavními mobilními platformami;

Unified Communications, Advanced Edition – rozšířená edice pro uživatele, kteří získávají konkurenční výhodu spoluprací s velkými týmy pomocí prostředků integrované hlasové a grafické komunikace;

Unified Communications, Professional Edition – profesionální edice pro strategické informátory, kteří využívají výhod videokomunikací a rozpoznávání řeči, včetně videokonferencí ve vysokém rozlišení a hlasem ovládaného přístupu ke zprávám a dalším personálním aplikacím.

Dnešní podnikové komunikační systémy jsou různorodé, globální a fragmentované. Rodina řešení Avaya Unified Communications je založena na otevřených průmyslových standardech a protokolech napříč platformami, které umožňují snadnou a nenákladnou integraci komunikačních nástrojů mezi různorodými sítěmi, aplikacemi, zařízeními a zejména okruhy uživatelů. Avaya je první společností, které realizuje širokou otevřenou strategii Unified Communications, a v důsledku toho jediná společnost, která je schopná integrovat fragmentované a rozdílné standardy, protokoly a platformy a přinést koncovým uživatelům skutečné řešení sjednocené komunikace. Čtyři nové edice produktů rodiny Avaya Unified Communications budou dostupné v první polovině roku 2007 a cena bude odvozena od instalačních a licenčních podmínek.

S touto novou vlnou iniciativ na poli sjednocených komunikací pokračuje Avaya v naplňování svojí vize inteligentních komunikací (Intelligent Communications) – zabudování komunikačních aplikací do podnikových procesů pro zlepšení služeb, zkrácení výrobního cyklu a získání konkurenčních vý­hod.

„Strategie Avaya Unified Communications dále posílila přímou integraci našich řešení se stávajícími sítěmi a aplikacemi“, řekl Eileen Rudden, který je viceprezidentem a generálním ředitelem nedávno vytvořené divize Avaya Unified Communications. „Například naše vlajkové produkty pro zpracování telefonických zpráv a pořádání konferencí umožňují integraci komunikací s aplikacemi Microsoft Exchange a Outlook, a také s IBM Lotus Domino, Notes a Sametime, které jsou nejoblíbenějšími rozhraními na stolních počítačích. Integraci pro Microsoft Office Communicator začneme dodávat v příštím čtvrtletí. Podobně spolupracujeme také s telekomunikačními lídry, včetně společností Nokia a RIM Blackberry, na rozšíření mobilních firemních komunikací na dobře známá personální komunikační zařízení.“