Hlavní navigace

Avaya uvádí nejdostupnější řešení unifikované komunikace na trhu

18. 3. 2008

[Tisková zpráva] Řešení unifikované komunikace zlepšují služby zákazníkům a rychlost spolupráce při dostupné ceně pod 0,15 Euro (4 Kč) na zaměstnance denně včetně videoslužeb

Praha, Česká republika, – 17. března 2008 – Společnost Avaya, přední světový poskytovatel aplikací, systémů a služeb pro obchodní komunikaci, dnes představila nejdostupnější řešení unifikované komunikace na trhu, které se zaměřuje zejména na požadavky nové éry globálního virtuálního podnikání. Řešení Avaya Unified Communications pro vzdálené pracovníky a pobočky pomáhá firmám splnit jejich úkoly v oblasti komunikace a vybudovat firmu, která je více orientovaná na zákazníka, více spolupracuje a je ziskovější. To vče při ceně pod 0,15 Euro (4 Kč) na zaměstnance a den, včetně začlenění videoslužeb.

„Avaya dnes představila řešení unifikované komunikace, která řeší skutečné obchodní problémy a posilují vztahy se zákazníky,” řekl Jorge Blanco, vice prezident společnosti Avaya. „Tato vysoce dostupná řešení umožňují firmám dosáhnout na kompletní řešení služeb unifikované komunikace, která rychle přinesou výrazný posun služeb i návratnost investic. S těmito řešeními jsou zaměstnanci produktivnější a mohou spolupracovat bez ohledu na svoje umístění, služby zákazníkům překračují hranice kontaktního centra a využívají rovněž zaměstnance v pobočkách a vzdálených kancelářích.

Nová řešení se zaměřují na komunikační potřeby pracovníků po telefonu, domácích agentů a mobilních pracovníků z podniků i malých firem, integrace poboček, maloobchodů a bankovních poboček. Dnes představená řešení jsou:

  • Unified Communications pro telefonisty a pro mobilní pracovníky nabízí stejné komunikační možnosti jako na centrále i pro zaměstnance pracující z domova nebo v terénu, snižuje náklady a zvyšuje produktivitu;
  • Home Agent umožňuje operátorům kontaktních center získat a motivovat kvalifikované specialisty, udržovat vysokou úroveň kvality služeb a současně snižovat náklady;
  • Unified Communications for Small Business umožňuje všem pracovníkům pracovat v případě potřeby vzdáleně a být neustále dostupný i mimo kancelář;
  • Intelligent Branch umožňuje firmám lépe integrovat jejich pobočky s centrálou, kontaktním centrem a dalšími místy a rychle připojovat nové lokace. Centralizované aplikace s celou řadou funkcí a možnostmi správy pomáhají sjednotit pracovní síly a umožňují vzájemnou podporu mezi pobočkami a zaměstnanci kontaktního centra;
  • Intelligent Branch for Banking pro pokladníky, finanční poradce a zákaznický servis zajišťuje konzistentní služby pro všechny zákazníky – v pobočce, na webu nebo na telefonu.

Řešení Avaya Unified Communications umožňuje firmám, aby přijaly cílený, ale systematický přístup pro začlenění širokého spektra různých pracovníků, kteří budou poskytovat kvalitní služby za nízké náklady. Řešení unifikované komunikace zjednodušují nakupování, nasazení i správu, sledují maximální efektivitu a jednoduchost nasazení a pomáhají zvýšit zabezpečení, dodržovat shodu s předpisy, upevnit kontinuitu podnikání a rozvíjet „zelené“ aktivity. „Napříč trhem vidíme firmy hledající kombinovaná řešení, která zohledňují specifické podmínky u zákazníků s ohledem na jejich hardware, software, middleware a služby,” řekl Robert Mahowald, hlavní analytik, IDC. „Jsme přesvědčeni, že ta řešení unifikovaných komunikací, která řeší specifické obchodní problémy, jsou spolehlivá v oblasti VoIP, mají rozsáhlou vývojářskou komunitu a používají otevřené standardy, budou skutečně pomáhat firmám a organizacím omezit složitost a nekompatibilitu procesů.“

Harvest Fund Management: řešení pro unifikované komunikace zmírňuje problémy rychlého růstu
Pro Harvest Fund Management Co., Ltd. (Harvest), jednu z předních čínských společností správy fondů, představují řešení Avaya Unified Communications a Intelligent Branch klíč pro podporu investiční výkonnosti podniku, která je neustále nad průměrem trhu. Řešení pomáhají firmě zlepšit služby zákazníkům, spolupráci a provozní efektivitu. Například, když Harvest potřebovala rozšířit své služby zákazníkům, aby efektivněji spravovala množství a složitost dotazů, řešení Avaya umožnila jednoduše rozšířit kapacitu kontaktního centra, maximalizovat využití poboček a mobilních pracovníků a správně využít okamžik prvního kontaktu. Pokud má nyní zákazník složité otázky o některých fondech lze příslušného manažera fondu kontaktovat stejně jednoduše bez ohledu na to, zda je v kontaktním centru nebo v terénu. Multimediální konferenční systém Avaya Meeting Exchange pomáhá společnosti Harvest sdílet při nízkých nákladech poslední poznatky se zaměstnanci poboček, prodejci i obchodními partnery. Informace zasílané jako zprávy SMS v reálném čase finančním poradcům na jejich telefony one-X Deskphone jim pomáhají udržovat se stále v centru dění.

„Rychlý rozvoj našeho podnikání nastolil nové komunikační otázky,“ řekl Xiang Ningning, zástupce ředitele oddělení IT společnosti Harvest. „Potřebovali jsme pokročilé komunikační možnosti pro naše zaměstnance, posílit obchodní sílu a vyškolit partnery a být citlivější na požadavky zákazníků. Inovativní řešení Avaya splnila naše požadavky a vylepšila naše služby zákazníkům.“

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Udávání a účtenková loterie, hloupá komedie

Udávání a účtenková loterie, hloupá komedie

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

DigiZone.cz: Flix TV má set-top box s HEVC

Flix TV má set-top box s HEVC

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?

Podnikatel.cz: Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte