Hlavní navigace

Avaya představuje řešení Unified Communications All Inclusive

[Tisková zpráva] Jednoduchý a flexibilní balíček spojuje řešení Avaya Communication Manager s desktopem a nástroji mobilní komunikace s minimálními náklady

Sdílet

Praha, 7. leden 2009 – – Podniky, které přecházejí na poslední verzi řešení Avaya Communication Manager, budou mít nyní k dispozici veškeré desktopové a mobilní aplikace pro podporu širokého spektra potřeb uživatelů. Avaya Unified Communications All Inclusive spojuje přední světový software pro hlasovou a video telefonii s aplikacemi unifikované komunikace do jednoho flexibilního balíčku, který se jednoduše nasazuje, spravuje a používá.

Noví zákazníci a zákazníci, kteří přecházejí na verzi Avaya Communication Manager 5.0 Enterprise Edition získají balíček Unified Communications All Inclusive automaticky bez dodatečných nákladů. Podniky si mohou jednoduše pořídit licence na Avaya Communication Manager a nasadit konkrétní mobilní a desktopové komunikační aplikace kdykoliv a kdekoliv je potřebné zvýšit produktivitu a efektivitu zaměstnanců. Uživatelé mohou efektivně pracovat odkudkoliv s jediným přístupovým číslem a jednoduše přepínat mezi komunikačními módy a aplikacemi. Jediné přístupové číslo přitom uživatelům zajistí plnou dostupnost pro příchozí volání bez ohledu na místo, kde se právě nacházejí, a zařízení, které právě používají, ať se jedná o mobilní telefon, PDA, softwarový klient nebo stolní telefon. V odchozím směru jsou uživatelé také identifikovatelní jediným firemním číslem, opět bez ohledu na zařízení, které bylo použito na vytočení libovolného čísla.

Řešení UC All Inclusive obsahuje následující funkce:

  • Avaya Communication Manager 5.0 je software pro IP telefonii s vestavěnou podporou protokolu SIP, který umožňuje současné umístění na jediném serveru, což omezuje náklady a správu spojené s více servery;
  • Avaya one-X® Communicator je telefon Avaya příští generace, podporující zvuk i obraz na protokolech H.323 a SIP, který zpřístupňuje veškeré komunikační prostředky v jediném rozhraní;
  • Avaya one-X Portal nabízí internetovou telefonii, zasílání zpráv, kontaktování a konference přes jakýkoliv veřejný nebo soukromý počítač s operačním systémem Windows, Mac nebo Linux.
  • Avaya one-X Mobile realizuje obchodní hovory, směrování hovorů, vizuální hlasovou poštu a přístup k adresářům přes jednoduché rozhraní. Je kompatibilní s více než 500 mobilními zařízeními, včetně Apple iPhone, Symbian, RIM, Palm, či zařízeními postavenými na Javě nebo Windows.
  • Avaya Extension–to-Cellular je původní funkce pro „přístup z jednoho čísla“, která směruje hovory na pevnou linku i na mobilní telefon, přičemž oba zvoní současně;
  • Avaya VPNremote software umožňuje zaměstnancům, aby zapojili svůj IP telefon kdekoliv na světě a mohli používat podnikovou telefonní síť;
  • Integrace Applications Enablement Serveru s Microsoft Office Communicator a s IBM Lotus Sametime rozšiřuje telefonii a možnosti volání kliknutím na tyto dvě desktopové aplikace, což dále zjednodušuje práci a zvyšuje produktivitu.
  • Avaya Intelligent Presence spojuje informace z více zdrojů a z různých protokolů a přesněji popisuje schopnosti jednotlivce a jeho ochotu komunikovat.

XETA Technologies, velký poskytovatel řešení pro komunikační technologie se sídlem v Broken Arrow v Oklahomě, nasadil Avaya one-X Portal s funkcí Intelligent Presence výhradně pro projektové manažery, kteří tráví až 50 procent svého času mimo kancelář. Zatímco standardní přístup může být s ohledem na lokalitu problematický, řešení unifikovaných komunikací dává projektovým manažerům k dispozici celou řadu komunikačních nástrojů a se svým počítačem nebo notebookem mohou telefonovat, účastnit se konferenčních hovorů nebo spolupracovat se zákazníky, dodavateli a kolegy. S funkcí Intelligent Presence vidí, kteří kolegové jsou zrovna dostupní, a jednoduchým kliknutím na jména zahájí hovor či konferenci.

„Uvědomili jsme si, že unifikované komunikace se pro nás stávají nezbytností, abychom udrželi naše projekty v běhu a naše zákazníky spokojené,“ řekl Jim Middleton, senior solutions architect, XETA Technologies. „Flexibilita řešení Avaya Unified Communications All-Inclusive znamená, že zákazníci se již nemusí starat, zda mají dostatek licencí, aby pokryli nové či měnící se potřeby svých zaměstnanců. Jak samotná řešení, tak i jejich sloučení do komplexního balíčku umožňují zákazníkům, aby se rychle přizpůsobili požadavkům trhu.“

Dostupnost aplikací a nabídky
Balíček řešení Unified Communications All Inclusive je nyní dostupný celosvětově. Kromě balíčku UC All Inclusive je celosvětově dostupná rovněž nová verze řešení Avaya one-X Mobile. Globální pokrytí umožňuje firmám, aby dodávaly desktopové komunikační nástroje svým mobilním pracovníkům bez ohledu na jejich polohu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).