Hlavní navigace

Avaya upevňuje své postavení v patentech pro oblast unifikovaných komunikací

[Tisková zpráva] Společnosti Chemoil kontroluje náklady, zvyšuje produktivitu a mobilitu zaměstnanců díky unifikovaným komunikacích od Avaya

Sdílet

Praha, 28. května 2008 – Společnost Avaya urychluje své inovace v oblasti sjednocených komunikací, ke kterým se v současnosti vztahuje šedesát procent nových patentů společnosti.

Inovace jsou dílem laboratoří Avaya Labs, divize společnosti Avaya pro výzkum a vývoj, v nichž experti na technologie budoucnosti úzce spolupracují s vývojáři produktů a služeb. Společně vytvářejí a zkoušejí nápady pro nové komunikační aplikace. Celosvětově Avaya vlastní nebo čeká na projednání téměř 4 400 patentů pro obchodní komunikace, které firmy používají, aby posilovaly své aktivity a péči o zákazníky. Počet amerických patentů společnosti Avaya vzrostl za posledních pět let o 40 procent.

„Zákazníci všech velikostí řeší své obchodní problémy s efektivními a dostupnými technologiemi pro sjednocené komunikace od společnosti Avaya,“ řekl Ravi Sethi, prezident Avaya Labs. „Naším cílem je vytvořit takové množství aplikací sjednocených komunikací, aby si zákazníci mohli vybrat ty, které nejlépe vyhovují jejich individuálním potřebám. Abychom podpořili rozvoj, pracujeme s otevřenými a interoperabilními standardy sjednocených komunikací. Tento otevřený model stimuluje inovace tím, že umožňuje tisícům vývojářů po celém světě volně přistupovat do aplikačního rozhraní programu. To jim slouží k vytvoření konkurenceschopného řešení, jež nejlépe vyhovuje potřebám zákazníka v každém koutě světa.“

Unifikované komunikace umožňují lidem komunikovat mnoha způsoby při použití různých komunikačních platforem a četných zařízení, jako jsou telefony, počítače, webová rozhraní a mobilní telefony. Zjednodušují a spravují komunikační prostředí, snižují počet používaných zařízení, kombinují hlasovou a vizuální telefonii a konferenční hovory, hlasové a obrazové zprávy, systémy okamžitého zasílání zpráv, informace o dostupnosti, e-mail, kalendář a kontakty a spolupráci. IDC odhaduje, že světový trh unifikovaných komunikací vzroste do roku 2011 na 17,5 miliardy USD.

Avaya se řadí mezi první firmy v komunikačním oboru, které získaly patenty na základní technologie, jež vytvářejí prostředí sjednocených komunikací. Mezi ně patří patent, který připojuje hlasové zprávy k e-mailům, takže lze poslouchat vzkaz v e-mailu nebo software, který propojuje osobní přivítání s kalendářem a automaticky ho aktualizuje, takže volající se dozví, kdy se volaný vrátí nebo jiný způsob, jak ho kontaktovat, např. telefonní číslo. Předmětem patentu je také způsob, jak automaticky předávat hlasovou, faxovou a datovou komunikaci mezi servery a telefony jak v sítích VoIP, tak i v multimediálních sítích, a to jak bezdrátových, tak i kabelových.

Mezi příklady vůdčí pozice na trhu patří tyto nedávné patenty společnosti Avaya pro inovace v oblasti sjednocených komunikací:

  • aplikace, která rozšiřuje systém připomínání v kalendáři tím, že odhaduje čas odchodu, aby se schůzka stihla, ať se jedná o schůzku ve stejné budově nebo na druhé straně země a zasílá upozornění na schůzku a připomínku s ohledem na dobu přesunu
  • software, který volajícímu přehraje krátký text, v němž uvede polohu nebo činnost volaného
  • způsob automatické úpravy komprese hovoru, který pomáhá účinně přenášet hovor přes hlasové a datové sítě a zajišťuje vysokou úroveň hlasové komunikace i při přetížených sítích.
  • Inovace Avaya pro úsporu nákladů a zlepšení mobility a produktivity využívá společnost Chemoil

Inovace společnosti Avaya pomáhají firmám po celém světě operovat efektivněji a zvyšovat produktivitu. Jednou z těchto společností je Chemoil, jeden z největších světových dodavatelů námořních palivových produktů.

Centrála společnosti Chemoil je v Singapuru a hlavní administrativní kancelář v San Franciscu. Servisní střediska má v mnoha důležitých přístavech, včetně Los Angeles, New Yorku, Houstonu, Singapuru, Antverpách, Rotterdamu, Amsterdamu, Panamy a Spojených arabských emirátů, kde působí jako „čerpací stanice“ pro lodě a poskytuje palivové služby pro mezinárodní tankery a další vysokotonážní lodě.

Společnost od svého vzniku v roce 1981 trvale roste a nedávno otevřela další pobočky v jihovýchodní Asii, Evropě a střední Americe. Podle Raffaela Alvy, manažera pro telekomunikace společnosti Chemoil, jim komunikační řešení Avaya pomáhají kontrolovat náklady a neustále poskytovat vynikající služby klientům, i když jsou zaměstnanci zrovna na cestách, pracují vzdáleně nebo na společných projektech v různých časových zónách.

„S naší IP síti Avaya jsou naši zaměstnanci nejen produktivnější a efektivnější, ale současně jsme snížili naše komunikační náklady na polovinu,“ říká R. Alva. „Naše pobočky po celém světě jsou propojeny přes IP a máme systém čtyrciferných voleb, takže vzájemný kontakt je pro naše zaměstnance lehčí, rychlejší a ekonomičtější. Klíčovým faktorem při rozhodování byly mobilní funkce, které technologičtí experti z Avaya navrhli do našeho systému. Náš provozní tým pracuje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu a řídí přesun paliv v našich přístavech, takže naši lidé potřebují pracovat odkudkoliv – ať jsou v přístavu, doma nebo v kanceláři. Nyní mohou posílat své hovory přes internet ze svých notebooků, přepínat konverzaci ze stolního na mobilní telefon uprostřed hovoru nebo vyzvedávat své e-maily či hlasové vzkazy v telefonu nebo v počítači. Technologie je to opravdu ohromující.“

Unifikovaná komunikační řešení ve společnosti Chemoil
Komunikační řešení Chemoil obsahují Avaya Unified Communication Center, s nímž mohou mobilní, vzdálení nebo kancelářští pracovníci jednoduše přistupovat k důležitým nástrojům a k informacím z jakéhokoliv telefonu pomocí jednoduchých a intuitivních hlasových povelů; Avaya Extension to Cellular, který v případě příchozího hovoru na podnikové číslo zvoní současně až na čtyřech mobilních nebo pevných linkách; Avaya IP Softphone, s nímž lze jednoduše telefonovat přes počítač nebo notebook; a Avaya one-X™ desktop edition, který transformuje počítače s Windows na inteligentní koncové body pro spolupráci na protokolu SIP. Uživatelé mohou sestavovat a přijímat hlasové hovory, posílat okamžité zprávy a sledovat dostupnost kolegů v intuitivním grafickém rozhraní. Řešení v Chemoilu obsahuje rovněž servery Avaya a bezdrátové, IP a digitální telefony. Konfiguraci řešení provedla společnost Matrix USA, certifikovaný člen programu BusinessPartner společnosti Avaya.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).