Hlavní navigace

Avaya zařazena mezi lídry v magickém kvadrantu pro korporátní telefonii

[Tisková zpráva] BASKING RIDGE, N.J., 23. září 2009 – Společnost Avaya, přední světový poskytovatel softwaru, systémů a služeb pro obchodní komunikaci, dnes oznámila, že byla zařazena do kvadrantu lídrů ve zprávě Magic Quadrant for Corporate Telephony pro rok 2009 vydané výzkumnou a poradenskou společností Gartner.*

Zpráva, jejímiž spoluautory byli analytici Steve Blood, Geoff Johnson a Jay Lassman, zařazuje dodavatele do čtyř kvadrantů podle úplnosti vize a schopnosti tuto vizi realizovat. Tyto čtyři kvadranty jsou lídři, vyzývatelé, vizionáři a okrajoví hráči (Leaders, Challengers, Visionaries a Niche Players).

Dodavatelé jsou hodnoceni podle úplnosti své vize a schopnosti její realizace. Definice úplnosti vize podle společnosti Gartner zahrnuje mezi jinými klíčovými kritérii chápání trhu, inovace, marketing, produktové a geografické strategie. Schopnost realizace se mezi jinými kritérii zaměřuje na výrobky a služby, uskutečnitelnost, vykonávání marketingu, vnímání zákazníkem a provozní aktivity. Podle společnosti Gartner dodavatelé v kvadrantu lídrů „ukazují svoji silnou pozici a mohou působit na tržní trendy ve všech kritériích, v nichž jsou hodnoceni. Lídři mívají rozsáhlé geografické pokrytí po celém světě nebo silnou pozici na jednom či více klíčových globálních trzích."

Podle zprávy se „trh korporátní telefonie vyvinul z trhu založeného na vlastním hardwaru směrem k trhu s hardwarem a softwarem založenými na standardech a navrženými pro podporu příští generace komunikace“. Zatímco zpráva uznává, že trh ještě úplně nedospěl, zároveň označuje jeho poslední vývoj za „povzbudivý“, protože „společnosti mohou používat komunikace pro zajištění přínosů napříč firmou a současně konsolidují technologie“. Zpráva dále uvádí:

„Aby vyhověli požadavkům tohoto trhu korporátní telefonie nabízejí úspěšní dodavatelé škálovatelná řešení s technologiemi, jež využívají výhody internetově založených architektur, jako je protokol Session Initiation Protocol (SIP), ale současně poskytují nezbytnou úroveň pružnosti, funkčnosti a integrace do aplikací IT při kvalitě zvuku požadované uživateli.“

„Avaya je i nadále lídrem na trhu korporátní telefonie a svoji inovativnost potvrzuje letošním uvedením platformy Avaya Aura,” řekla Linda Dotts, viceprezidentka pro Unified Communications Product and Solutions Marketing společnosti Avaya. „Architektura unifikované komunikace platformy Avaya Aura založená na protokolu SIP přináší zákazníkům výkon, pružnost a spolehlivost našich řešení telefonie a je to platforma pro všechny komunikace v reálném i jiném čase.“

O společnosti Avaya
Společnost Avaya je předním světovým dodavatelem podnikových komunikačních systémů. Poskytuje řešení Unified Communications, kontaktních center a související služby přímo i prostřednictvím partnerů předním firmám a organizacím celého světa. Podniky všech velikostí tak díky znalostem Avaya mohou zvýšit úroveň efektivity, spolupráce, zákaznických služeb i konkurences­chopnosti. Více informací naleznete na webových stránkách Avaya: http://www.ava­ya.com .