Hlavní navigace

Avid představuje novou kampaň pro rok 2008

[Tisková zpráva] První fáze kampaně zahrnuje zjednodušení produktové řady, uvedení nových cen software, zkvalitnění zákaznické podpory a nové online nástroje

Tewksbury, USA, 20. března 2008 – Divize Professional Video společnosti Avid Technology, Inc. uvedla novou, zákaznicky orientovanou kampaň s názvem “New Thinking” (Nový směr myšlení), jejímž hlavním cílem je zlepšení komunikace se zákazníky. Kampaň, která vznikla na základě odezvy a požadavků samotných klientů společnosti, vychází z více než 20letých zkušeností Avidu v oblasti poskytování služeb profesionálům z filmového průmyslu.

Nová kampaň je postavena na čtyřech základních pilířích – zvýšené hodnotě produktů, workflow a služeb společnosti Avid; poskytování technické podpory zákazníkům; investování do komunity profesionálů z oblasti médií; rozvíjení vzájemného dialogu se zákazníky.

V rámci uvedení nové kampaně přichystala společnost Avid následující novinky:

  • Sloučení softwarových aplikací – Software Avid Xpress Pro bude sloučen s produktovou řadou Media Composer a zároveň budou zavedeny nižší ceny, jež povedou ke zvýšení dostupnosti Media Composer širšímu okruhu uživatelů. Společnost tak zpřístupní stávajícím uživatelům softwaru Avid Xpress Pro cestu k upgradu na software Media Composer.
  • Nové ceny softwaru Media Composer pro studenty – Všichni studenti akreditovaných vysokých škol a univerzit mají možnost zakoupit si software Media Composer za částku.290,– Kč bez DPH (výrobcem doporučená maloobchodní cena).
  • 7Nová online komunita – Představení nových možností přístupu k informacím, jejich sdílení včetně tipů, triků, konzultací a mediálních obsahů pro profesionály z oboru, včetně příležitostí k navázání kontaktu s jinými uživateli softwaru Avid a ostatními kolegy z oboru.
  • Rozšířená online zákaznická podpora – Zákazníci Avidu mají zjednodušený přístup k přesnějším odpovědím na dotazy týkající se produktů a služeb bez nutnosti volání na zákaznickou linku.

„Uvedení kampaně „New Thinking“ představuje první krok, kterým chceme změnit způsob poskytování služeb našim zákazníkům,“ říká Kirk Arnold, výkonná více-prezidentka a generální ředitelka divize Avid Video a dodává: „Stavíme na naší bohaté historii působení na trhu digitálních médií a všechny aspekty našeho podnikání nyní zaměřujeme na potřeby zákazníků. Dnešek je pouze začátkem našeho dlouhodobého úsilí o přiblížení se k zákazníkům.“

Zjednodušená produktová řada, vyšší hodnota
Zákazníci žádali zjednodušení produktové řady a společnost zároveň chtěla zpřístupnit nástroje Avid, jež jsou dnes průmyslovým standardem, širšímu okruhu lidí. Z tohoto důvodu se stal software Avid Xpress Pro součástí vlajkové lodi společnosti – produktové řady Media Composer. Zároveň byla uvedena nová cena 63.450,– Kč bez DPH (výrobcem doporučená maloobchodní cena) za Media Composer. Zákazníkům, kteří si Media Composer zakoupili po 1. lednu 2008, bude rozdíl mezi původní a novou cenou odečten od jejich dalšího nákupu.

Stávající uživatelé softwaru Avid Xpress Pro jej mohou nyní upgradovat na Media Composer za cenu 12.150,– Kč bez DPH (výrobcem doporučená maloobchodní cena). Avid bude prodávat software Avid Xpress Pro do konce 2. čtvrtletí roku 2008 a zákazníci mohou využívat klientský servis až do 14. března 2013. Společnost Avid Technology však již nebude nabízet žádné upgrady softwaru Avid Xpress Pro.

Studenti, kteří mají zájem o Media Composer, si jej nyní mohou zakoupit za cenu 7.290,– Kč bez DPH (výrobcem doporučená maloobchodní cena) prostřednictvím lokálního resellera Avidu (TRACO SYSTEMS a.s.). Zájemce o software musí být studentem akademické instituce.

Uživatelé pro uživatele
Společnost Avid Technology uvedla nové online prostředí, ve kterém mohou uživatelé navázat kontakt s ostatními kolegy, vyměňovat si nápady, obsahově přispívat a být hodnoceni za své příspěvky. V první fázi bylo představeno nové uživatelské rozhraní, autorské blogy Avid, tipy, triky a rady uživatelů.

Během následujících několika měsíců bude Avid online komunita rozšířena o následující nabídku:

  • Výměna videa – uživatelé budou mít možnost nahrávat, sdílet, hodnotit a komentovat práci svých kolegů;
  • Portfolia členů online komunity – uživatelé budou moci prostřednictvím svých osobních stránek sdílet životopisy, profesní zkušenosti a ukázky svých prací;
  • Blogy – publikování názorů na aktuální témata z oboru;
  • Sociální síť – uživatelé budou moci komunikovat přímo s ostatními členy Avid online komunity;
  • Nabídka pracovních míst – zaměstnavatelé z oboru budou mít možnost kontaktu s talenty, kteří hledají zaměstnání.

Rozšířené služby online klientského servisu
Společnost Avid významně investovala do zlepšení online podpory pro zákazníky. Prostřednictvím upraveného uživatelského rozhraní mohou zákazníci získat rychle odpovědi na jejich technické dotazy.

Otevřený, vzájemný dialog se zákazníky
Vedle pravidelných setkání se zákazníky a výzkumů mínění se Avid soustředí na mnoho dalších příležitostí k získání názorů zákazníků. Během NAB ve dnech 14. – 17. dubna 2008 v Las Vegas plánuje Avid několik setkání se zákazníky včetně focus groups (skupinových rozhovorů) s uživateli.

Máte-li zájem dostávat emailová upozornění na nejnovější programy společnosti Avid Technology v rámci kampaně „New Thinking“, navštivte http://www.avid­.com/newthinkin­g.