Hlavní navigace

Zákazníci Avid Technology mohou nově využívat rozšířené služby online klientského servisu

[Tisková zpráva] Tewksbury, USA, 18. března, 2008 – Společnost Avid Technology, Inc. představila vylepšené uživatelské rozhraní online klientského servisu (http://support.avid.com), jež je využívaný především zákazníky z oblasti filmového průmyslu a videa. Upravený webový nástroj nabízí kvalitnější technické informace a zdroje pro podporu zákazníků. Zároveň uživatelům umožňuje vyhledávat přesnější odpovědi na dotazy týkající se produktů a služeb Avid®. Technici společnosti Avid prozkoumali a zaktualizovali před spuštěním nové stránky více než deset tisíc obsahových částí, aby tak zjednodušili vyhledávání relevantních informací a urychlili řešení technických problémů.

Sdílet

„Změny, které Avid v rámci rozšíření online zákaznického servisu uskutečnil, jsou ohromné,“ říká Todd Smelser, ředitel postprodukčního oddělení v Michiganské společnosti SUCH a dodává: „Stránka je nejen více intuitivní, ale zároveň všechny funkce pracují tak, jak potřebuji. Po vložení chybové hlášky do vyhledavače obdržím správné řešení problému. Možnost vzájemné interakce s pracovníky online podpory v reálném čase je skvělá. V minulém týdnu jsem jim zaslal dva velmi specifické dotazy a okamžitě jsem obdržel odpověď s relevantními informacemi.“

Další speciální funkcí je možnost přijímání, ukládání a sledování technických zpráv a poznámek. „Tato funkce skutečně zefektivní celý proces odstraňování problémů, protože stránka sleduje a shromažďuje všechny požadavky, které zašlu, a odpovědi, jež obdržím. To vše na jednom centralizovaném místě, které je lehce ovladatelné. Tato vylepšení ukazují, že Avid skutečně začíná naslouchat svým zákazníkům a bere na vědomí jejich požadavky na zkvalitnění podpory,“ říká Todd Smelser.

Nový nástroj pro online zákaznickou podporu nabízí širokou škálu zlepšení:

  • Utříděný obsah pro lepší zákaznickou podporu formou self-service. Vyhledavač třídí a kategorizuje jednotlivé obsahy za využití adaptivní technologie vyhledávání a analýz pro lepší přehled o obsahu, jež zákazníci vyhodnotí jako nejužitečnější. Tato měření, která se automaticky aktualizují při každé návštěvě a na základě příspěvků uživatelů, pomáhají zajistit, aby zákazníci obdrželi pouze relevantní informace, jež jim pomohou vyřešit konkrétní problém.
  • Personifikovaná oznámení. Uživatelé si mohou zvolit možnost zasílání emailových oznámení, jakmile je jakékoliv téma zákaznické podpory aktualizováno.
  • Rychlejší odezvy na řešení technických problémů. Díky využití možnosti třídění požadavků a sjednocenému přístupu ke správě událostí může Avid identifikovat a zveřejňovat odpovědi na nové dotazy v mnohem kratším čase.
  • Odpovědi na dotazy – nonstop. Jedná se o inteligentní systém automatizovaných odpovědí vztahujících se k nejrelevantněj­šímu zveřejněnému obsahu. Uživatelé mohou získávat odpovědi na technické dotazy 24 hodin, 7 dní v týdnu. Systém automaticky zaznamená všechny zaslané dotazy a reakce na ně, a zároveň tyto informace zpřístupní všem uživatelům. V určitých případech sloučí systém opakující se dotazy, které se týkají stejného tématu a zveřejní je v jenom článku, čímž umožní doručení relevantních informací širší zákaznické komunitě. V případě, že uživatel není s obdrženou odpovědí spokojen, pracovník zákaznické podpory Avid mu poskytne další podporu.

Více informací o rozšířených službách online zákaznického servisu Avid naleznete na http://suppor­t.avid.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).