Hlavní navigace

AZobchod.cz sází na nové technologie a přístup k zákazníkům

[Tisková zpráva] Internetové obchody už nelákají jen cenou, podle odborníků se zákazníci stále častěji rozhodují i podle kvality služeb jednotlivých provozovatelů. Právě na to vsadil nový rychle rostoucí prodejní server AZobchod.cz.

Praha, 22.1.2007 – Největší české internetové obchody mají nového konkurenta – AZobchod.cz. Nabízí širokou paletu zboží, od domácí elektroniky, přes zahradní techniku až po autopříslušenství. „Těžištěm našich obchodů jsou nyní hlavně domácí spotřebiče, postupem času však chceme rozšiřovat sortiment i do dalších oblastí,“ uvedl spolumajitel společnosti Sergej Koščejev.

Prioritou firmy však není nabídnout maximální počet položek, ale ukázat klientům především kvalitu služeb. „Důraz klademe jednoznačně na spokojenost zákazníka. S tím souvisí především rychlost a spolehlivost dodávek, vstřícnost k zákazníkům, co nejnižší cena, ale například i férové vyřizování reklamací,“ doplňuje šéf firmy.

Předností nového prodejního serveru AZobchod.cz jsou vyspělé technologie, které řeší zpracovávání objednávek. Ty zaručují minimální prodlevy a omezují možnost selhání lidského faktoru. Firma však na druhou stranu zaměstnává kvalifikované odborníky, kteří jsou schopni zákazníkům nejen poradit, ale pružně vyřešit případné problémy s dodávkou zboží.

Zakladatelé obchodu nejsou na trhu žádnými nováčky, již v letech 2000 až 2005 totiž řídili úspěšný obchod AZelektro.cz, který před dvěma lety začlenila do své sítě společnost Internet Mall a. s. Za těchto pět let obchod dodal svým zákazníkům zboží za téměř 795 milionů korun.

„V současné době již nemáme s internetovým portálem AZelektro nic společného. Zůstal nám ale z této doby název společnosti AZelektro.cz, s. r. o., která je nyní provozovatelem AZobchodu.cz,“ vysvětlil časté nedorozumění ohledně názvů firmy a internetového obchodu Sergej Koščejev.

Podle něho nabízí AZobchod.cz své služby od srpna letošního roku, přičemž od začátku firma zaznamenává významné meziměsíční nárůsty obratu, a to i po novém roce, kdy většina konkurentů zaznamenala propad. „Obliba obchodů po internetu je stále populárnější. V poslední době si však již zákazníci nevybírají jenom mezi jednotlivým zbožím, ale stále častěji posuzují i kvalitu jednotlivých internetových obchodů. Především proto investujeme zejména do nových technologií a zkvalitnění služeb,“ dodal Sergej Koščejev.