Hlavní navigace

BENETA.cz, s.r.o. podpořila svou "lidskou komunikaci" změnou grafické identity

[Tisková zpráva] Softwarová společnost BENETA.cz, s.r.o. komplexně změnila vizuální identitu. Ve spolupráci s odborníky z Mark/BBDO byl analyzován ICT trh v České republice a zároveň i hodnoty a poslání společnosti BENETA.cz. Z několikaměsíčního úsilí poté vzešel nový slogan, byly odvozeny nové firemní barvy, vytvořeno nové logo a spuštěna nová internetová prezentace společnosti.

Slogan „BENETA.cz – software s lidskou tváří“ charakterizuje jednak odhodlání společnosti vytvářet jednoduše použitelný software a snahu komunikovat s klienty srozumitelným jazykem. „Došli jsme k závěru, že existuje velká skupina obyvatel, která má tvorbu software spojenou s něčím, co je složité a čemu nerozumí. To je sice pravda, nicméně vhodným přístupem ke klientovi jsme schopni docílit takového souznění, kdy se klient stane součástí realizačního týmu, aniž by pociťoval jakýkoli znalostní hendikep.“ uvádí Martin Dvořák, ředitel společnosti BENETA.cz. „Také dokážeme používat odbornou hantýrku, zkratky, anglická slova a stavět na nich zdání profesionálů, ale domníváme se, že pravým profesionálem je ten, kdo si s klienty rozumí a přináší taková řešení, se kterými klient rád pracuje.“ uzavírá Martin Dvořák.

Společnost BENETA.cz se řadí mezí přední dodavatele internetových řešení. Specializuje se na webové prezentace a aplikace. Pracuje pro klienty ze státní správy (MPO, MPŠV, MŽP, CzechInvest, Akademie věd ČR, KRNAP) i komerční sféry (Krka , Generali PF, Candy, InternetTrading, IGNUM). BENETA.cz je certifikována dle ISO 9001:2000, členem OSS a APEK, zakladatelem OpenMeeting.biz.