Hlavní navigace

Bloguje.cz zahajuje spolupráci s AMI Communications

[Tisková zpráva] Praha, 8. června 2006 - AMI Communications, největší česká PR agentura, oznamuje zahájení spolupráce s blogovacím systémem Bloguje.cz. Od nynějška bude Bloguje.cz poskytovat i komerční služby klientům agentury AMI Communications, kteří o tuto novou a netradiční formu Public Relations projeví zájem.

„AMI Communications nás přesvědčila svým otevřeným, neagresivním a férovým přístupem a pochopením pro jisté odlišnosti mezi blogy a ostatními médii,“ uvedl Jakub Lešikar, výkonný ředitel společnosti LAAR, a.s., která je provozovatelem Bloguje.cz. V rámci Bloguje.cz tak čtenáři od nynějška najdou také blogy věnované firmám nebo značkám. „Myslím si, že PR blogy mají šanci uspět, ale pouze tehdy, když budou ke svým čtenářům zcela otevřené a nebudou jim předstírat, že jsou něčím jiným než právě PR blogy.“ V rámci Bloguje.cz tak čtenáři od nynějška najdou také blogy, věnované životu značek.

„Blogy jsou bezesporu internetovým fenoménem posledních let a my na to nemůžeme nereagovat,“ komentoval spolupráci Tomáš Hečko, konzultant AMI Communications. „Firmy i značky se zatím do tohoto prostoru příliš často nepouštěly, to by se ale nyní mohlo změnit. Jsme přesvědčeni o tom, že jediným vhodným způsobem jsou blogy, které budou jasně deklarovat, že jsou připravovány určitou značkou. Jejich úspěch pak už bude záviset jen na tom, jak atraktivní obsah čtenářům nabídnou.“ Podle AMI Communications je „značkový“ blog především znakem toho, že daná společnost či značka má dostatek odvahy pustit se na pole nejinteraktiv­nějšího a nejdemokratič­tějšího média současnosti. Pak už záleží jen na ní, zda dokáže najít dostatečně zajímavé téma tak, aby zaujala čtenáře. Na druhé straně je to zajímavý způsob, jak o aktivitách značky informovat uvolněnějším způsobem.

V rámci oslavy půlnočního slunce (Midnight Sun) bude první takovýto blog v průběhu nejbližších týdnů psát značka Finlandia Vodka a najdete jej na adrese http://midnig­htsun.bloguje­.cz. Jeho tématem budou informace o životě značky, zajímavé události nebo diskusní témata – blog má titul „Finové se umí bavit“ a čtenáři na něm najdou i perličky z oblasti finské zábavy. „Finsko je zemí lidí, kteří se umí bavit a to bychom chtěli na našem blogu ukázat,“ řekl o projektu Robert Janča, brand manager značky Finlandia Vodka. „Rádi bychom také ukázali, že máme zájem komunikovat přímo s našimi konzumenty na jejich hřišti a věřím, že ti to pochopi a ocení.“