Hlavní navigace

Brněnský ČEDOK autorizovaným prodejcem MEGABUS.cz

22. 1. 2008

[Tisková zpráva] Dalším autorizovaným prodejcem portálu Megabus.cz, provozovaného společnosti Asiana a oceněného v letošní soutěži IT Produkt 2008, je brněnská pobočka cestovní kanceláře Čedok. Klienti z jižní Moravy už nebudou muset pro ověření Megabuskarty cestovat do Prahy.

Praha, 21. ledna 2008 – Cestovní a dopravní agentura ASIANA oznámila, že dalším autorizovaným prodejcem služeb jejího portálu Megabus se stala pobočka cestovní kanceláře Čedok v Brně. Zákazníci si v ní budou moci ověřit Megabuskartu, dobít její kredit a zakoupit jízdenky na všechny spoje Asiany. „K tomuto kroku jsme přistoupili z důvodu trvale rostoucí obsazenosti našich autobusů a zájmu Brňanů o naše služby na lince Praha – Brno a Brno – Karlovy Vary“ vysvětluje generální ředitel Asiany Alexej Litvin a dodává: „Až do dnešního dne museli klienti z Brna cestovat pro ověření údajů na nové Megabuskartě na naši nejbližší pobočku do Prahy. Nyní si ji mohou autorizovat v Čedoku přímo v centru Brna a využít k tomu i naše další služby.“ Ředitelka CK Čedok Brno Yvonne Zelníčková se přidává: „Klientům naší CK se tímto značně zjednodušují podmínky a získání Megabuskarty se tak stává pohodlným i pro zákazníky z jižní Moravy, neboť odpadá nutnost absolvovat dlouhou cestu do Prahy z důvodu ověření karty, což každý jistě ocení.

Portál Megabus.cz se stal finálovým produktem soutěže IT Produkt 2008, kterou vyhlašuje IDG, vydavatel časopisu Computerworld. „Hlavní přínos jsme viděli v systému rezervace v reálném čase a propojení operátorek s terminály v autobusech a webovým portálem,“ uvádí důvody rozhodnutí poroty Martin Noska z Computerworldu. „Za další plusy pak považujeme možnost cestování bez jízdenky, platnost čipových karet pro všechny spoje na Megabus.cz a lowcost cestování autobusy s možností pružné změny cen dle obsazenosti.“

Cílem soutěže IT Produkt je vyzdvihnout takové IT produkty, které se díky svým vlastnostem významně odlišují od konkurenčních řešení stejné kategorie. K úspěchu soutěžního software přispívá inovativní pojetí, výrazně zjednodušené ovládání nebo příznivá cena.

Podrobné informace o službách Megabus.cz jsou k dispozici na: http://megabus­.cz/index.php?ac­tion=vFaq

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie