Praha, 3. prosince – Cílem soutěže bylo nalézt a ocenit nejlepší originální broadbandovou aplikaci na českém trhu, podpořit informovanost o současných možnostech na českém trhu, představit inovativní aplikace a přispět k rozvoji počtu uživatelů broadbandového připojení. „Společným rysem všech soutěžících subjektů byly aplikace pro volný čas a zábavu a vznikající platformy pro správu aplikací,“ zhodnotil bezprostředně po vyhlášení výsledků letošní ročník programový ředitel pořádajícího sdružení TUESDAY Business Network Nikola Rafaj.
Odborná novinářská porota ve složení Jiří Peterka, Karel Zaoral (Euro), Aleš Miklík (Lupa), Ondřej Aust (Lidové noviny) a Adam Javůrek hodnotila zejména atraktivitu a efektivitu aplikací, jejich zaměření na cílovou skupinu, vliv na trh, inovativnost v použitých technologiích a úroveň využití vlastností broadbandového připojení.