Hlavní navigace

BroadNet Czech nabízí komplexní portfolio hlasových služeb

[Tisková zpráva] Praha, 15. listopadu 2006 – Společnost BroadNet Czech a. s., telekomunikační operátor, nabízí zákazníkům komplexní portfolio hlasových služeb NEOVOICE. BroadNet Czech disponuje vlastní špičkovou hlasovou infrastrukturou nové generace založenou na celosvětově úspěšné NGN (Next Generation Networks) platformě CIRPACK (Thomson), provozované na spolehlivých IBM serverech. To mu umožňuje nabízet kvalitní služby na bázi vyspělých informačních a telekomunikačních technologií.

Na českém trhu dnes operátoři většinou nabízejí „klasické“ telefonní služby – analogové telefonní linky či služby na bázi ISDN (ISDN2 či ISDN30), popřípadě se v souladu s posledními trendy snaží rozvíjet Voice over IP platformy. BroadNet Czech ale disponuje vlastní infrastrukturou pro všechny používané principy a navíc moderní NGN infrastrukturou, pro kterou jsou oba tyto principy nativní. U klasických služeb nabízí díky ATM v celé své síti přímou podporu bez nutnosti emulace. U Voice over X navíc nabízí mimo populární Voice over IP také vyšší a kvalitnější alternativu – Voice over ATM.

NEOVOICE® NextGeneration
BroadNet Czech své služby Voice over ATM nabízí pod registrovaným obchodním označením NEOVOICE® NextGeneration. Tato nová generace telefonních služeb je s ohledem na svou kvalitu a širokou nabídku funkcí skutečným nástupcem běžných analogových či ISDN hlasových služeb. Služba nevyžaduje telefonní ústřednu u zákazníka, a přesto nabízí standardní a pokročilé funkce na telefonních přístrojích. Řešení využívá centrální ústřednu s mnoha funkcemi a možností téměř neomezeného rozvoje na straně zákazníka bez nutnosti rozsáhlých investičních nákladů (pořízení a správa telefonní ústředny).

Služba NEOVOICE® se může pochlubit těmito konkurenčními výhodami:

  • oddělený komunikační kanál na úrovni ATM (samostatná PVC)
  • není nutno nasazovat QoS pro „vyladění“ sdíleného provozu s daty
  • zákazníkovi tak není omezována (snížena) kapacita primární datové linky
  • samostatná datová linka pro hlasové služby je pro klienta neviditelná a není mu účtována
  • ATM zaručuje konstantní podmínky velmi vhodné pro přenos (nejen) hlasu – nízké a ustálené zpoždění (delay) s minimálním rozptylem (jitter).

BroadNet Czech navíc dlouhodobě sleduje a vyhodnocuje kvalitativní parametry – například průměrná hodnota parametru MOS (Mean Option Score) je díky výše uvedeným technickým předpokladům na velmi zajímavé úrovni 4,07. BroadNet Czech v letošním roce dokončil spojení dvou platforem – NGN platformy Cirpack s proprietárním systémem CISCO CallManager. Obchodní politikou společnosti BroadNet Czech je nezatěžovat klienty paušálními poplatky, proto pro své zákazníky, kteří mají zájem o využití funkcí CallManageru, rozpouští náklady spojené s licencemi tohoto produktu společnosti Cisco do hovorného. Díky tomu mohl také doplnit nabízené protokoly, které přímo podporuje – ty dnes zahrnují: MGCP, SIP, H.323 a Cisco SCCP.