Hlavní navigace

BT Radianz uvedla na trh produkt Extended Reach umožňující firmám rozšíření jejich aktivit po celém světě

[Tisková zpráva] New York, Praha - (3. května 2006) – Společnost BT Radianz, vedoucí světová firma specializovaná na zajišťování síťových služeb pro finanční instituce, dnes oznámila uvedení na trh produktu Extended Reach. Současní zákazníci BT Radianz nyní mají možnost se propojit se svými klienty ve vznikajících finančních centrech po celém světě za mnohem ekonomičtějších podmínek a s vyšší spolehlivostí a to včetně částí Latinské Ameriky, Asie a východní Evropy včetně České republiky.

BT Radianz využije k zajištění přístupu do nových čtyřiceti zemí globální síť frame relay společnosti BT Group. Výhod nejnovější nabídky již začala využívat řada vedoucích světových finančních institucí a tuto službu si již od BT Radianz objednaly. Nabídka BT Radianz zajišťuje plně řízenou, nízkonákladovou a vysoce kvalitní alternativu k jiným způsobům propojení, jako jsou například nákladná propojení point-to-point okruhy.

Na tuto novou rozšířenou nabídku služeb se vztahují všechny obvyklé uživatelské výhody běžné u ostatních služeb BT Radianz. Pro zákazníky to znamená snížení nákladů na pořízení, zkrácení prodlev pro zajištění služeb a jejich garantovanou úroveň v takových ukazatelích jako je například latence či dostupnost.

Mark Akass, technologický ředitel BT Radianz, řekl: „Tato nová služba je typickou demonstrací výhod, které přinesla akvizice společnosti Radianz firmou BT. Extended Reach pomůže firmám a dalším institucím, které dosud neměly dostatečný kontakt se vznikajícími finančními centry ve světě, získat možnost síťového propojení bez nutnosti vynakládat vysoké částky na privátní pronajaté linky. Tato zdokonalená služba přináší BT Radianz nové příležitosti k rozvoji a zároveň odpovídá na požadavky zákazníků v souvislosti s jejich stále širší geografickou působností.“

Za koupi společnosti Radianz obdržela společnost BT tento měsíc od organizace Inside Market Data ocenění „Akvizice roku“. BT posílila pozici BT Radianz svými finančními zdroji a globálními zkušenostmi. BT zároveň díky akvizici posílila svou vlastní pozici neutrálního sdíleného poskytovatele infrastruktury pro finanční sektor. Cílem BT je být vedoucím poskytovatelem síťových IT služeb pro finanční sektor a BT Radianz je rozhodující součástí této strategie.