Hlavní navigace

Canon spouští nový celoevropský partnerský program a pomáhá partnerům růst i v náročných podmínkách

9. 2. 2011

[Tisková zpráva] Partneři mohou získat akreditaci na všechna firemních řešení Canon, což rozšíří možnosti komplexního prodeje a přispěje k udržení zisku i ve složitých ekonomických podmínkách. Podpora společnosti Canon, včetně obchodního plánování, společných investic a marketingových aktivit, pomůže partnerům v obchodním růstu. Tři úrovně programu, vhodné pro všechny partnery bez ohledu na odbornost; devět individuálních úrovní produktových certifikací

PRAHA, 8. února 2011 – Canon Europe, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, dnes představil nový celoevropský Partnerský Program pro B2B partnery. Program přispěje k podpoře značky Canon v nepřímých prodejních kanálech a partnerům poskytne komplexní a flexibilní platformu pro zvýšení jejich obchodního růstu a udržení zisků prostřednictvím navazujícího prodeje různých produktových skupin. 

Canon spustí nový program po celé Evropě za­čátkem roku 2011. Program je součástí strategie Canon Europe a jeho cílem je podpora obchodního růstu partnerů. Kombinace profesionální podpory a bezkonkurenční nabídky široké škály zobrazovacích řešení umožňuje partnerům získat náskok před konkurencí. Celoevropský formát zajistí harmonii mezi jednotlivými trhy, ale současně je dostatečně flexibilní pro možné úpravy dle potřeb lokálního trhu. 

Partnerský Program obsahuje 3 úrovně, které byly definovány s ohledem na schopnosti a zkušenosti partnerů: 

• Registrovaný partner – pro partnery, kteří se zaměřují na produkty Canon a garantují záruku; jedná se o produkty jako laserové A4 tiskárny a multifunkce, dokumentové skenery a projektory 

• Akreditovaný partner – pro partnery s vlastním servisem, kteří se zaměřují na řešení s vysokou hodnotou ( MFP / software & profesionální služby), což vyžaduje pevnou infrastrukturu podpory 

• Partner Canon Business Center – navazuje na předchozí model pro akreditované partnery, ale navíc přidává výhody pro partnery, kteří prodávají pouze produkty Canon 

Program obsahuje 9 přesně definovaných úrovní certifikací, které pokrývají všechna B2B technologická řešení Canon: kancelářské zobrazovací technologie, kancelářská softwarová řešení, produkční tisk, řešení pro skenování a projekci. Akreditační systém je možné nastavit dle potřeby, takže mohou partneři získat vícenásobnou nebo pokročilou úroveň certifikace a rychle reagovat na měnící se podmínky trhu. Vyšší specializace znamená vyšší hodnotu pro zákazníky a spolu s navazujícím prodejem do nových oblastí to usnadní partnerům obstát mezi konkurencí a zachovat si ziskovost. 

Partnerský Program přináší  řadu zajímavých výhod. Canon společně se všemi partnery rozvíjí obchod­ní plán s důrazem na jasné společné  roční cíle. V dosažení těchto cílů pomůže úzký  pracovní vztah a proaktivní podpora. Partneři jsou motivovaní strategickými a taktickými bonusy, a to například růstem bonusů nebo marketingových prostředků. Přístup ke komunikačnímu portálu PartnerNet pak nabízí jednotný přístup k základním informacím a nástrojům, které partnerům napomohou v komunikaci zákazníky. 

„Uvědomujeme si, že si partneři potřebují udržet konkurenceschopnost v náročné ekonomické situaci a nový Partnerský Program nabízí příležitosti k růstu v kombinaci s maximální podporou od společnosti Canon. Obchodní plán připravíme společnými silami, včetně rozvoje kompetencí, a můžeme tak lépe pochopit cíle partnerů a pracovat na nich,“ říká Alex Thurgood, European Channel Marketing Manager, Canon Europe. „Partnerský Program je pro nás velmi důležitý. Věrnost našich partnerů v nepřímém prodeji je jedinečná – 59 % partnerů s námi pracuje více jak deset let  – a samozřejmě chceme, aby toto číslo i nadále rostlo. Nový program našim partnerům pomůže řídit jejich obchodní růst a získat důvěru zákazníků v jejich odborné znalosti a schopnosti a pomůže jim pochopit obchodní výzvy informačního managementu. Pro zákazníky tak bude nejlepším řešením začlenit Canon do svých obchodních aktivit a získat snadnou a trvale vysokou úroveň služeb.“ 

Partnerský Program bude v Evropě  spuštěn v prvním čtvr­tletí 2011. Více informací  získáte od zástupců společ­nosti Canon
Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube