Hlavní navigace

Casablanca INT: nová webová prezentace

[Tisková zpráva] Praha 21. února 2011 – Ač se to zdá zcela nedávno, kdy společnost Casablanca INT kompletně změnila svou korporátní identitu, vsadila při změně na nekonečné možnosti komiksového stylu a v tomto duchu představila i své webové stránky, uběhly ve skutečnosti od té doby již 3 roky. Dnes, více než kdy jindy, platí, že čas běží velice rychle a 3 roky jsou pro životnost webu hraniční, obzvláště pak u IT společnosti. A proto se Casablanca INT pustila opět do změny, a dnešním dnem uvádí do provozu zbrusu nové webové stránky.

Sdílet

Přední  český poskytovatel internetových, datových a hlasových služeb oslaví v letošním roce 15. let své existence a úspěšného působení na českém telekomunikačním trhu, a tak se tyto webové stránky stávají v předstihu jakýmsi prvním dárkem, který si Casablanca nadělila.

„Za tuto dobu jsme se postupně probojovali mezi nejúspěšnější společnosti v oboru, a nebylo to vždy tak jednoduché, jak to vypadá zvnějšku. Své postavení si chceme i nadále udržet, a proto jej rok co rok podporujeme dalšími investicemi do nových technologií, ale i do podpory naší image. A protože možnosti komiksového stylu, který jsme před třemi lety zvolili pro vlastní propagaci, jsou skutečně bezbřehé, i tato nová webová prezentace je zcela v jeho duchu a rozvíjí tento styl dále do hloubky“, uvádí Petr Šimpach, obchodní a marketingový ředitel společnosti Casablanca INT. 

Ústředním tématem hlavní stránky jsou jakási lákadla, která neslouží jen ke grafickému zatraktivnění homepage, ale mají pomoci uživateli, zejména tomu prvně příchozímu, ke snadnější orientaci v tom, co právě nyní a právě jemu může Casablanca nabídnout.

Novinkou je zde také rychlý přehled služeb podle typu zákazníka; a tak se například zájemce z řad domácností nemusí složitě prokousávat přehledem všech služeb společnosti, ale vybírá si z nabídky, která je určena právě jeho potřebám.

Samozřejmostí je přímé a jasně viditelné propojení na zákaznický portál, hlasový portál a službu webmail pro ty zákazníky, kteří již těchto služeb Casablancy využívají. 

„Celý web je koncipován tak, aby se co nejvíce orientoval na zákazníka. Největší důraz je kladen na služby, ve kterých se objevuje nové, logičtější dělení a nabídka nových služeb z oblasti serverových řešení (managované, virtuální a dedikované servery). Samostatná sekce je věnována našemu vlastnímu DataCentru, které pro své zákazníky neustále modernizujeme a rozšiřujeme“, doplňuje Petr Šimpach. 

Casablanca INT věří, že tento krok opět o něco více přispěje k jejímu vnímání na veřejnosti a pomůže ke zlepšení její komunikace se zákazníky.  
 

O společnosti Casablanca INT: 

Je předním poskytovatelem internetových, datových a hlasových služeb; patří do nejsilnější pětky dodavatelů na českém telekomunikačním trhu. Jedná se o ryze českou firmu, založenou a nadále podporovanou pouze českým kapitálem.

Ve svém oboru je jednou z nejzkušenějších a nejstabilnějších firem –  své služby poskytuje již 14 let.  

Firma i její služby využívají nej­modernějších technologií  (Juniper networks, Hewlett-Packard/3Com/H3C, Cisco Systems). Hlavní  konektivita do sítě Internet je 20 Gb/s v rámci uzlu NIX.CZ a 10+5 Gb/s pro zahraniční provoz. Casablanca jako LIR (Local Internet Register) disponuje vlastním adresním prostorem ve verzi IPv4 a IPv6.  
  

Společnost má portfolio vlastních služeb vyznačující se šíří záběru i nespornou kvalitou: od připojení k In­ternetu, přes housingové služby poskytované ve vlastním vysoce moderním DataCentru, hlasová řešení na bázi IP telefonie, správu sítí, strukturovanou kabeláž, až po komplexní telekomunikační řešení pro firmy všech typů i velikostí. Celková plocha DataCentra Casablanca INT určeného službě ServerHousing a novým Serverovým řešením v současnosti přesahuje 1600 m2. 

Mezi několik tisíc stávajících klientů společnosti patří renomované  firmy z oblasti obchodu, průmyslu, finanční sféry, reklamy a marketingu a také z oblasti státní správy, školství a zdravotnictví. 

V roce 2007 investovala společnost více než 30 milionů korun do zvýšení kapacit pro službu ServerHousing a do zavedení hlasových produktů na bázi NGN (next generation networks), aby tak doplnila portfolio komplexních telekomunikačních služeb. V roce 2008 opět investovala do rozšiřování a stavby nových prostor pro vlastní DataCentrum, tentokrát přes 15 miliónů korun. Společnost začala jako jeden z prvních ISP v České republice, podporovat vyšší bezpečnost doménových služeb pomocí technologie zabezpečení DNSSEC, které poskytuje uživatelům jistotu, že informace, které z DNS získal, byly poskytnuty správným zdrojem, jsou úplné a jejich integrita nebyla při přenosu narušena. V loňském roce směřovaly investice Casablanca INT, opět v řádech desítek miliónů, zejména do akvizicí dalších společností, kdy mezi nejvýznamnější patřila v průběhu podzimu 2009 koupě firmy Netway.CZ, s.r.o. V létě a na podzim roku 2010 proběhla výstavba další nové části DataCentra, které svojí kapacitou patří mezi největší komerční prostory pro servery v České republice. Nový datový sál (s pořadovým číslem HC8), který byl otevřen v říjnu 2010, rozšířil celkové prostory o dalších 200 m2, nabídl celkem 114 nových zákaznických pozic a přinesl na český trh několik unikátů. Za zmínku určitě stojí nabídka 1/4 stojanů za příznivé ceny, unikátní systém chlazení pomocí fyzicky uzavřených studených uliček a stabilní hasicí zařízení systémem Fogtec, tj. vysokotlakou mlhou.

Více informací  naleznete na www.casablanca­.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).