Hlavní navigace

Centrum.cz v Czech Top 100

[Tisková zpráva] Do žebříčku 100 nejobdivovanějších firem České republiky v roce 2006 se poprvé dostal portál Centrum.cz. V kategorii Informační technologie a systémy obsadil 4.místo.

„Být v Czech Top 100 je pro nás obrovským oceněním. Centrum.cz je na trhu teprve od roku 1999 a za tuto dobu se vypracovalo na pozici dvojky českého internetu. Nyní se v Czech Top 100 ocitáme hned vedle takových firem jako Microsoft či Hewlett Packard – firem s dlouhou tradicí,“ komentuje průnik do žebříčku 100 nejobdivo­vanějších firem ČR Ondřej Tomek, zakladatel portálu Centrun.cz.

Do aktuálního žebříčku Czech Top 100 pro rok 2006 se dostalo hned 20 nových společností. Vedle Centrum.cz to je např.Student Agency. Dle Jana Struže, předsedy Sdružení Czech Top 100 to svědčí „nejen o dynamice vývoje české ekonomiky, o jejich úspěšné marketingové komunikaci, která utváří jejich image, ale i o jejich zdravém jádru – o inovačních schopnostech, finanční stabilitě, vztahu k lidským zdrojům i společenské odpovědnosti“.

Centrum.cz mělo rok 2005 jako nejúspěšnější v historii – spustilo email nové generace, který získal již 5 vítězštví v testech odborných médií. V listopadu 2005 přišel na svět zpravodajský deník Aktuálně.cz. Vedle toho zahájilo strategickou spolupráci s TV Prima na pořadech VyVolení, Chůva v akci apod.

Žebříček 100 obdivovaných firem ČR sestavuje CZECH TOP 100 na základě hlasování manažerů významných společností, ekonomických a finančních analytiků, zástupců oborových sdružení, svazů a profesních asociací. V rámci hlasování oslovení odborníci hodnotí řadu kritérií, od základních ukazatelů firmy (kvalita výrobků či služeb, inovační schopnosti, finanční stabilita, hodnota firmy) přes její vztah k zaměstnancům (schopnost přilákat a udržet talentované lidi) po vztah ke společnosti (odpovědnost k životnímu prostředí, komunikativnost, podpora regionu, charitativních a obecně prospěšných projektů apod.).