Hlavní navigace

Češi by přivítali reklamu, která by znala jejich polohu

[Tisková zpráva] Podle výzkumu Vodafonu a agentury Millward Brown by více než polovina (63%) zákazníků mobilních operátorů ve věku 20-40 let chtěla dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy nebo místa bydliště. Zároveň by většina z nich (81%) ráda přijímala mobilní reklamu pouze z oblastí, které je zajímají. 71% zakazníků by přitom za příjem mobilní reklamy nepožadovalo další benefity.

Z výzkumu dále vyplynulo:

  • Nejpreferovanějším kanálem mobilní reklamy jsou SMS zprávy, které zasílá inzerent přímo zákazníkům – preferuje je 77% z nich.
  • Zákazníci by měli největší zájem o příjem mobilní reklamy z oblasti módy (52%), hudby a filmu (48%) a mobilních komunikací (45%).
  • 71% zákazníků by reklamní SMS přijímalo bez jakéhokoli benefitu, pokud by se jednalo o reklamu, ktera by odpovídala jejich zájmu, nebo by se týkala přímo jejich oblíbené značky.
  • 29% zákazníků by za příjem reklamních SMS očekávalo benefit v podobě 1–2 SMS zdarma.
  • 61% zákazníků by chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy.
  • 63% zákazníků by chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě svého místa bydliště.

Výzkum realizoval Vodafone ve spolupráci s agenturou Millward Brown v průběhu ledna a února 2008 na reprezentativním vzorku 400 zákazníků všech mobilních operátorů v ČR ve věku 20–40 let.

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Lupa.cz: Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět