Hlavní navigace

Češi jsou náročnější, na Vánoce si začali vybírat nejnovější technologie. Vánoční nákupní vlna začala a potvrdila trendy.

[Tisková zpráva] Společnost Electro World, jeden z největších řetězců zaměřených na prodej elektroniky a elektrospotřebičů s 16 prodejnami v České republice potvrzuje, že vánoční nákupní horečka u nás začala.

Sdílet

„První nástup vánoční nákupní vlny se objevil minulý týden, a nyní zaznamenáváme další růst zájmu o elektrozboží v našich obchodech,“ říká Jíří Klíčník, generální ředitel společnosti Electro World v České republice. „Electro World je dobře připraven na důležitou vánoční sezónu. Dárky, které si zákazníci poznamenali do svých seznamů s vánočními překvapeními, budou letos vybaveny nejnovějšími technologiemi za ještě nižší ceny,“ dodává Jiří Klíčník. Pro příklad zmínil 32palcový plochý LCD televizor, který loni v prosinci stál v Electro Worldu 25 tisíc korun, ale letos jej díky technologickému vývoji mohou zákazníci získat již za 16 až 17 tisíc korun. Češi jsou letos náročnější a pečlivě si vybírají zboží podporující nejnovější technologické trendy. „Zajímají se zejména o LCD televizory s vysokým rozlišením – HD a vybírají ty, které jsou připraveny pro příjem digitálního pozemního vysílání DVB-T. Podobný trend sledujeme také v prodeji kamer, kde výrazně roste zájem o přístroje s HD rozlišením. Tyto trendy budou pokračovat i v příštím roce,“ vysvětluje Jiří Klíčník.

Electro World očekává, že se mezi letošní největší vánoční hity v oblasti zábavy zařadí osobní DVD přehrávače a MP3 přehrávače s velkou kapacitou paměti, herní konzole Playstation 3, Nintendo Wii a Xbox 360, a samozřejmě výkonné modely notebooků. Podnikání i soukromý život si zákazníci mohou zpříjemnit s novými modely telefonů NOKIA a pomocníkem na cestách GPS navigací Mio C520FT.

Jiří Klíčník také doplňuje informace ohledně přístrojů, které nejsou v českých domácnostech zcela běžné. „Sledujeme, že si zákazníci do kuchyní pořizují netradiční pomocníky. Kromě praček nebo mikrovlnných trub si pořizují navíc odšťavňovače a automatické presovače. Potvrzují trend, v rámci něhož se domácnosti soustředí kromě tradičních spotřebičů také na luxusnější výbavu domácnosti nebo kuchyně.“

V Electro Worldu čeká na zákazníky nejpovolanější finanční poradce Díky spolupráci s Beneficial Finance a GE Money Multiservis jsou nákupy na splátky v Electro Worldu zcela běžné a samozřejmé. Ať se jedná o tradiční splátky, anebo nákup na speciální kreditní kartu s logem Electro Worldu, zákazník získá navíc tříměsíční splátky bez navýšení na svůj první nákup, a řadu dalších výhod.

„Letošní nabídku finančních služeb jsme před Vánoci ještě více obohatili. Pozvali jsme finančního poradce nejpovolanějšího. Společně s Beneficial Finance se rodiče mohou přímo v Electro Worldu poradit se specialistou na finanční služby. Máme zájem jim pomoci s výběrem finančního produktu a také je seznámit se všemi informacemi a možnostmi splácení úvěrů. Informaci tak dostanou kompletní a také od nejpovolanějšího rádce, samotného Santa Klause,“ říká Jiří Klíčník, generální ředitel společnosti Electro World v České republice.

Happy Care? Pojištění proti smůle a nešikovnosti…
Jistě si dovede představit situaci, kdy si koupíte vytouženou LCD televizi za několik desítek tisíc, umístíte ji na nový stolek ve svém obývacím pokoji a těšíte se, jak si s přáteli vychutnáte oblíbený film. Jenomže děti, které si při návštěvě hrají na honěnou, televizi nešťastnou náhodou shodí na zem! Co teď? Pokud jste si při nákupu v Electro Worldu sjednali pojištění Happy Care, můžete zůstat v klidu. Díky pojištění brzy dostanete televizi zdarma opravenou a pokud bude nenávratně poškozena, obdržíte stejný nebo srovnatelný výrobek.

Happy Care je totiž unikátní produkt Electro Worldu na pojištění výrobků proti náhlému a neočekávanému zničení či poškození nad rámec běžné záruky. Lze si ho sjednat při nákupu v jakékoliv prodejně Electro World. Jeho cena přitom není vysoká, začíná již na 4 procentech z ceny zboží – odvíjí se od ceny výrobku a délky pojištění; tu lze sjednat od 6 až do 60 měsíců. Většina zákazníků, kteří již Happy Care vyzkoušeli se shoduje na tom, že se jednoznačně vyplatí. „Naše pojištění totiž nepočítá, na rozdíl od jiných pojistek, s amortizací výrobku. Zatímco za rozbitý LCD monitor dostanete jinde zpravidla 60procent jeho hodnoty, u nás dostanete nový monitor za stejnou cenu, jako byl váš původní,“ zdůrazňuje Jiří Klíčník, generální ředitel společnosti Electro World v České republice.

Pro pojištění Happy Care hovoří i statistiky: takřka o 21 procent notebooků jejich majitelé nešťastnou náhodou přijdou během prvních let po nákupu, u moderních LCD televizorů a displejů toto číslo činí dokonce 34 procent během prvních pěti let!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).