Hlavní navigace

České Radiokomunikace si vybraly Ogilvy Public Relations

[Tisková zpráva] (Praha, 24. dubna 2008) – České Radiokomunikace si v právě uzavřeném výběrovém řízení vybraly pro zajištění kompletních PR služeb agenturu Ogilvy Public Relations. Hlavním úkolem Ogilvy PR bude komunikace s novináři a komunikační podpora obchodních plánů Českých Radiokomunikací na trhu telekomunikačních a vysílacích služeb. Vzájemná spolupráce obou společností začne 1. května 2008.

Sdílet

„Ogilvy PR nás ve výběrovém řízení přesvědčila především rozsahem a komplexností svého návrhu PR strategie a detailním porozuměním trhu. Věříme, že spolupráce s agenturou Ogilvy PR přispěje k dalšímu rozvoji komunikace naší společnosti, která se mění na dynamickou a zákaznicky orientovanou,“ uvedla Jane Hannah, generální ředitelka Českých Radiokomunikací.

Hlavním cílem Ogilvy PR v následujícím období bude příprava a realizace PR aktivit, které společnosti České Radiokomunikace, procházející obdobím změn, pomohou dále posilovat její pozici na trhu vysílacích a telekomunikačních služeb.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).