Po obdržení ocenění TOP Performer Xerox DMO za první polovinu roku 2006 Xerox Czech Republic potvrdil postavení nejvýkonnější pobočky společnosti Xerox ve 142 zemích s rychle rostoucím trhem združených v organizaci DMO. Zisk titulu Country of the region 2006 a oznámení nové strategie Xerox Czech Republic oslavil za účasti Jule Limoliho 1. 3. 2007 na slavnostním večeru La Fiesta del Rio.
„Xerox v České republice staví nejen na síle značky, ale zejména na kombinaci vysoké kvality, spolehlivého servisu a vysoce konkurenčních cen,“ uvedl Petr Sichrovský, generální ředitel společnosti Xerox Czech Republic. „S takovým zázemím je zdvojnásobení obratu a posílení našeho podílu na českém trhu odvážným, ale realistickým cílem.“
Xerox nabízí ze všech firem vyrábějících laserová tisková řešení nejrozsáhlejší portfolio produktů. Na českém a slovenském trhu má Xerox největší úspěchy v segmentu barevných laserových multifunkčních zařízení, tiskáren pro grafická studia a v oblasti produkčního tisku. Kromě toho oslovuje korporátní zákazníky s nabídkou outsourcovaného managementu jejich dokumentů a nabízí úspory v některých případech až 30% celkových nákladů na tisk.
„České zastoupení nás svým výkonem skutečně příjemně překvapilo,“ uvedl Jule E. Limoli, COO Xerox Developing Market Operations. „Zdvojnásobení obratu přišlo o rok dříve, než si naše česká pobočka sama naplánovala, a to je na tak konkurenčním trhu, jaký v ČR a SR panuje, skutečný úspěch. Nezbývá než českému týmu přát, aby další růst odpovídal dnes představeným záměrům."
V roce 2006 se společnosti Xerox dařilo ve všech segmentech trhu. Prodej tiskových strojů a multifunkčních zařízení meziročně vzrostl o 55 %, objem dodaného papíru stoupl o 22 % a nárůst služeb dosáhl meziročně 26 %. Úspěšný byl také vstup Xeroxu na nové pole, kterým je segment kvalitních LCD monitorů pro kancelářskou práci. Za minulý rok prodal Xerox 6 100 kusů LCD a navíc ještě 2 000 kusů CRT moniturů. V rámci hodnocení zemí střední a východní Evropy si Xerox v české republice meziročně polepšil o tři příčky a z pátého místa v celkových tržbách získal druhé místo za výrazně větším Tureckem, za sebou nechal například Polsko, Maďarsko nebo Izrael.