Hlavní navigace

České zastoupení Xeroxu zdvojnásobilo objem tržeb a hodlá to zopakovat

[Tisková zpráva] Praha, 14. března 2007 – Xerox Czech Republic za účasti Chief Operating Officer Xerox Developing Market Operations (DMO) Jule E. Limoliho představil novou růstovou strategii, která má společnosti do konce roku 2008 zajistit další zdvojnásobení obratu. Xerox tak navazuje na 30% růst v roce 2006, zdvojnásobení svého obratu mezi lety 2003 až 2006, které z českého zastoupení společnosti udělalo nejvýkonnější pobočku ve střední a východní Evropě.

Sdílet

Po obdržení ocenění TOP Performer Xerox DMO za první polovinu roku 2006 Xerox Czech Republic potvrdil postavení nejvýkonnější pobočky společnosti Xerox ve 142 zemích s rychle rostoucím trhem združených v organizaci DMO. Zisk titulu Country of the region 2006 a oznámení nové strategie Xerox Czech Republic oslavil za účasti Jule Limoliho 1. 3. 2007 na slavnostním večeru La Fiesta del Rio.

„Xerox v České republice staví nejen na síle značky, ale zejména na kombinaci vysoké kvality, spolehlivého servisu a vysoce konkurenčních cen,“ uvedl Petr Sichrovský, generální ředitel společnosti Xerox Czech Republic. „S takovým zázemím je zdvojnásobení obratu a posílení našeho podílu na českém trhu odvážným, ale realistickým cílem.“

Xerox nabízí ze všech firem vyrábějících laserová tisková řešení nejrozsáhlejší portfolio produktů. Na českém a slovenském trhu má Xerox největší úspěchy v segmentu barevných laserových multifunkčních zařízení, tiskáren pro grafická studia a v oblasti produkčního tisku. Kromě toho oslovuje korporátní zákazníky s nabídkou outsourcovaného managementu jejich dokumentů a nabízí úspory v některých případech až 30% celkových nákladů na tisk.

„České zastoupení nás svým výkonem skutečně příjemně překvapilo,“ uvedl Jule E. Limoli, COO Xerox Developing Market Operations. „Zdvojnásobení obratu přišlo o rok dříve, než si naše česká pobočka sama naplánovala, a to je na tak konkurenčním trhu, jaký v ČR a SR panuje, skutečný úspěch. Nezbývá než českému týmu přát, aby další růst odpovídal dnes představeným záměrům."

V roce 2006 se společnosti Xerox dařilo ve všech segmentech trhu. Prodej tiskových strojů a multifunkčních zařízení meziročně vzrostl o 55 %, objem dodaného papíru stoupl o 22 % a nárůst služeb dosáhl meziročně 26 %. Úspěšný byl také vstup Xeroxu na nové pole, kterým je segment kvalitních LCD monitorů pro kancelářskou práci. Za minulý rok prodal Xerox 6 100 kusů LCD a navíc ještě 2 000 kusů CRT moniturů. V rámci hodnocení zemí střední a východní Evropy si Xerox v české republice meziročně polepšil o tři příčky a z pátého místa v celkových tržbách získal druhé místo za výrazně větším Tureckem, za sebou nechal například Polsko, Maďarsko nebo Izrael.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).