Hlavní navigace

Český internetový trh práce zažívá boom

[Tisková zpráva]

Český internetový trh práce zažívá boom

Počet odpovědí na pracovní nabídky na www.jobs.cz dosáhl v říjnu rekordního čísla 104 000 a poprvé překonal kvótu 100 000. Oznámila to společnost LMC, která je největším provozovatelem služeb na českém internetovém trhu práce a jobs.cz provozuje. „Absolutní počet odpovědí na pracovní inzeráty je podle našeho odhadu ještě tak o třetinu vyšší: my statisticky podchytíme pouze reakce přes odpovědní formuláře, ale zájemci o zaměstnání mohou do firmy také zavolat nebo poslat mail,“ řekl Vratislav Morkus, vedoucí oddělení IT společnosti LMC.

Návštěvník stránek prohlédne průměrně nejméně deset inzerátů, než na jeden odpoví. „100 000 odpovědí tedy znamená dobře milión prohlednutých pracovních nabídek – a to je opravdu hodně,“ říká majitel firmy a její ředitel Libor Malý, který právě na jobs.cz – první komerční službě na českém internetu – elektronický trh práce u nás založil.

„Uvedená čísla dokládají bouřlivý rozvoj internetového trhu práce. Nárůst oproti září je o nějakých sedm tisíc a za dva roky činí čtyřnásobek. Čím dál víc lidí hledá práci přes Internet a firmy na to adekvátně reagují,“ vysvětluje ředitel marketingu LMC Jiří Navrátil.

Že je Internet primárním zdrojem informací o pracovních příležitostech pro všechny, kdo na něj chodí, dokládají i statistiky vyhledávače Centrum.cz: „Slovo práce je dlouhodobě mezi prvními deseti nejčastějšími klíčovými slovy, které lidé do vyhledávače zadávají, a v minulém roce byla dokonce celkově absolutně nejvyhledávanějším slovem,“ potvrdil Roman Cikryt, šéf vyhledávacích služeb portálu Centrum.cz.

Další informace Vám ráda poskytne:
Jitka Polanská, konzultantka pro komunikaci LMC, jitka_polanska@lmc­.cz, 602–233774

Kdo je LMC?
FIRST MOVER na českém internetovém trhu práce – od roku 1996; jednička v oblasti e-recruitmentu v České republice; více než 100 zaměstnanců; od roku 1998 více než 15.000 zákazníků-zaměstnavatelů; provozuje pracovní služby prace.cz a jobs.cz, které jsou podle průzkumů neznámějšími českými značkami ve svém segmentu: 9 z 10 českých uživatelů Internetu zná portál prace.cz a 8 z 10 českých uživatelů Internetu zná pracovní službu pro lidi s vyšší kvalifikací jobs.cz.

DigiZone.cz: R2B2 a Hybrid uzavřely partnerství

R2B2 a Hybrid uzavřely partnerství

DigiZone.cz: Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla