Hlavní navigace

Český Telecom a Eurotel otevřely novou společnou značkovou prodejnu v obchodním centru Eden

[Tisková zpráva]

Společnosti Český Telecom a Eurotel otevřely novou společnou značkovou prodejnu v obchodním centru Eden

Praha, 15. července 2005 – Další prodejnu s novým konceptem produktů Digi Home / Digi Biz dnes v nákupním centru Eden v Praze slavnostně otevřely společnosti Eurotel Praha, spol. s r.o., a ČESKÝ TELECOM, a.s.

Nová prodejna poskytne kromě produktů Digi Home a Digi Biz i kompletní nabídku služeb a produktů obou telekomunikačních operátorů, navíc s možností vyzkoušet si různé služby včetně vysokorychlostního připojení k internetu pomocí služeb Internet Expres a Eurotel Internet.

„Společnost Eurotel nabízí mezi českými operátory nejširší pokrytí značkovými prodejnami a tuto širokou síť, ke spokojenosti svých zákazníků, neustále rozšiřuje,“ říká Tomáš Ječný, výkonný ředitel pro prodej společnosti Eurotel Praha, spol. s r.o. „ S příchodem nových technologií a služeb na bázi digitální domácnosti vytváříme i koncepty prodejen, na kterých si prověřujeme zájem našich zákazníků o tyto produkty budoucnosti, stejně jako je to v případě nabídky Digi Home a Digi Biz. Chceme našim zákazníkům přinášet více integrovaných řešení a další zajímavé způsoby nabídky produktů a služeb umožňujících přístup k zábavě, práci z pohodlí domova, nebo vzdělávaní,“ dodává Tomáš Ječný.

Produkty Digi Home Digi Biz jsou rozděleny do čtyř základních kategorií – Zábava, Konektivita, Bezpečnost a Internet. Domácí síť tak přinese zákazníkům připojení k internetu, zábavu i ochranu bydlení. Diky novým produktům z nabídky obou společností mohou zákazníci nyní s jediným připojením propojit více počítačů najednou, hrát on-line hry, sdílet filmy s rodinou či přáteli v pohodlí domova. Více bezpečí nabízí například zapojení kamerového systému do domácí internetové sítě.

Vlastimil Sršeň Tiskový odbor

ČESKÝ TELECOM, a. s., je vedoucí telekomunikační společností v České republice. Prostřednictvím své dceřiné společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o., se významně podílí také na trhu mobilních služeb. Podrobné informace o firmě a nabídce jejich služeb jsou k dispozici na www.telecom.cz, která byla oceněna jako BestWeb 2003 v anketě WebTop100.

Mimořádnou pozornost věnuje ČESKÝ TELECOM využití růstového potenciálu datových a internetových služeb. Podle výzkumu agentury GfK považují IT manažeři ČESKÝ TELECOM za nejlepšího poskytovatele datových služeb v ČR. Společnost se hodlá stát rovněž předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti e-commerce.

ČESKÝ TELECOM se pravidelně umísťuje na předních místech v soutěži o cenu za informačně nejotevřenější firmu domácího kapitálového trhu Signum Temporis. Na základě hlasování odborné veřejnosti, zástupců tisku a devítičlenné komise obsadil ČESKÝ TELECOM v roce 2003 opět první místo, stejně jako v roce 2001.

ČESKÝ TELECOM, a. s., patří podle své tržní kapitalizace a objemu obchodů k nejvýznamnějším firmám na českém kapitálovém trhu. Akcie společnosti jsou ve formě GDR obchodovány i na London Stock Exchange. Rating ČESKÉHO TELECOMU, a. s., patří trvale k nejvyšším, které mohou české společnosti získat od významných mezinárodních ratingových agentur.

O Telefónice

Z hlediska tržní kapitalizace je Telefónica třetím největším operátorem na světě. Své obchodní aktivity směřuje zejména na trhy pevné a mobilní telefonie. Širokopásmového připojení využívá jako klíčový nástroj pro rozvoj obou těchto technologií.

Společnost je výrazně zastoupena v 17 zemích a má více než 131 milionů zákazníků. Telefónica má významný podíl na trzích v Latinské Americe, kde koncentruje podstatnou část své růstové strategie.

Telefónica je ze 100% obchodovatelná na burze a má více než 1,5 milionů přímých akcionářů. Její vydaný akciový kapitál zahrnuje 4 921 130 397 běžných akcií obchodovatelných na španělské burze (Madrid, Barcelona, Bilbao a Valencia) a na burzách v Londýně, Paříži, Frankfurtu, Tokiu, New Yorku, Limě, Buenos Aires, Sao Paulu a na SEAQ International Exchange v Londýně.