Hlavní navigace

ČESKÝ TELECOM OPĚT VARUJE SVÉ ZÁKAZNÍKY PŘED PODVODNÝMI PRODEJCI

[Tisková zpráva] ČESKÝ TELECOM opět upozorňuje na nekalé praktiky ze strany některých podomních prodejců údajných telekomunikačních služeb. Jsou i tací, kteří se pod touto záminkou dokonce snaží od zákazníků vybírat peníze v hotovosti. „Do současné doby se na nás obrátilo více než 2000 našich zákazníků, kteří nám na základě vlastní negativní zkušenosti popsali chování podomních prodejců nejen jiných operátorů, ale i dalších nekalých živlů. Seznámili nás s podvodnými praktikami, kterými se je snažili oklamat,“ popisuje Martin Žabka, tiskový mluvčí společnosti.

Tyto praktiky mohou přerůst až v podvodná jednání přímo poškozující účastníka. „Zvláště zneužívání jména společnosti ČESKÝ TELECOM takovými prodejci při jednání se zákazníkem je podle našeho názoru v rozporu s předpisy upravujícími hospodářskou soutěž a při posouzení orgány činnými v trestním řízení může takové jednání naplnit skutkovou podstatu trestného činu“, dodává Žabka.

ČESKÝ TELECOM chce varovat všechny spotřebitele, aby si dávali pozor na osoby, které pouští do bytu. „Každý prodejce služeb ČESKÉHO TELECOMU nebo partnerských firem je vybavený identifikačním průkazem a certifikátem s číslem, jménem a fotografií,“ říká Martin Žabka. ČESKÝ TELECOM zároveň provozuje bezplatnou informační linku 800 130 027, na které si může každý ještě před jednáním ověřit, zda je návštěvník skutečně pracovníkem společnosti, nebo jde o podvodníka, který se za oficiálního zástupce jenom vydává.

Pomocí těchto opatření se ČESKÝ TELECOM snaží své zákazníky ochránit a dále zprůhlednit jejich komunikaci s firmou. Doporučuje mimo jiné, aby průkazky od každé návštěvy vždy vyžadovali. Dále upozorňuje, že jeho obchodní zástupci nikdy nevybírají žádné platby v hotovosti.

Vzory identifikačních karet a certifikátů jsou dostupné na internetu na stránkách ČESKÉHO TELECOMU.