Hlavní navigace

ČESKÝ TELECOM POMÁHÁ FIRMÁM IDENTIFKOVAT PŘETÍŽENÁ PRACOVIŠTĚ

[Tisková zpráva] Nejvytíženější nebo přetížená pracoviště uvnitř podniku pomůže firmám identifikovat ČESKÝ TELECOM. Svým zákazníkům tuto možnost nabízí od června v podobě takzvaného Auditu příchozích hovorů. Nová služba analyzuje slabá místa v příchozím telefonním provozu, odhalí odkud, kdy a na které oddělení se firmám jejich klienti nedovolají. Sledované období ČESKÝ TELECOM vyhodnotí v auditorské zprávě, kam zahrne i návrh na zlepšení dané situace.

„Mnoho firem přijde o své zákazníky jenom proto, že se jejich zákazníkům nepodaří dovolat do podniku třeba ani na třetí pokus. Poté si raději najdou jiného dodavatele,“ uvedl Jiří Jech, ředitel pro prodej korporátnímu segmentu ČESKÉHO TELECOMU. „Výsledkem auditu příchozích hovorů je snížení počtu nepřijatých hovorů, optimalizace a následné vyvážení zátěže jednotlivých pracovišť, což vede k vyšší efektivitě,“ doplnil.

Služba Audit příchozích hovorů nemusí být jednorázová. Kontrolovat situaci ve firmě ČESKÝ TELECOM umožňuje průběžně prostřednictvím internetového Zákaznického portálu, kde jsou zákazníkům k dispozici denně aktualizovaná vyhodnocení. Zpracovávány jsou přitom dva základní druhy těchto reportů, oba ve čtyřech časových úrovních – hodinové, denní, týdenní a měsíční.

Základní cena Auditu příchozích hovorů je 1 500 Kč bez DPH, pro více telefonních čísel poskytuje ČESKÝ TELECOM množstevní slevy.