Hlavní navigace

ČEZ spustil novou generaci korporátního webu

[Tisková zpráva] Praha, 6. srpna 2009 – Rychlejší cesta k informacím, kvalitní vyhledávání a více multimédií – to jsou jen některá z vylepšení, které přináší čerstvě spuštěná verze korporátního webu společnosti ČEZ (www.cez.cz), vítěze loňského ročníku soutěže WebTop100 o nejlepší firemní internetovou prezentaci.

Necelé dva roky po startu nové podoby své internetové prezentace přichází společnost ČEZ s tzv. druhou generací korporátního webu. Kompletní proměnou prošla titulní stránka i stránky sekcí. Uživatelé se rychle dostanou k nejčastěji hledanému obsahu pomocí systému tzv. multiboxů a kontextových odkazů. Vedle toho došlo k výraznému nárůstu multimediálního obsahu a podařilo se zlepšit relevanci výsledků vyhledávání.

„Nová podoba našich stránek vznikala několik měsíců. Změna vychází mj. z uživatelského testování stránek pomocí oční kamery, mnoho času jsme věnovali návrhu struktury a umístění obsahových prvků v rámci stránek. Obhajoba prvenství v soutěži WebTop100 nás zavazuje k trvalému zlepšování podoby webu a věřím, že se druhá generace stránek setká s podobně pozitivním ohlasem jako ta první,“ řekl Pavel Foršt, projektový manažer webu z oddělení Marketingu ČEZ Prodej. Webový portál ČEZ vyvíjí společnost FG Forrest, pod vizuálním stylem stránek je podepsáno Symbio Digital.

První generace stránek společnosti ČEZ postavená na publikačním systému Edee je v provozu od září 2007. Od té doby probíhá budování jednotně designovaných webů ve všech zemích, kde Skupina ČEZ působí. Od svého spuštění přilákal www.cez.cz více než 2,4 milionu unikátních uživatelů. Podle statistik společnosti Gemius návštěvníci stráví na webu v průměru 8 minut a zhruba 13 % jich přistupuje na stránky ČEZ ze zahraničí. Všechny webové stránky Skupiny ČEZ, včetně zahraničních projektů, pak měsíčně generují přes 400 tis. unikátních uživatelů.

Webové stránky společnosti ČEZ obhajují vítězství v loňském ročníku prestižní soutěže WebTop100 srovnávající kvalitu firemních internetových prezentací – jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Současně internetová prezentace ČEZ dominovala také oborovému žebříčku v kategorii Energetika, kde pokořila mj. stránky konkurentů jako je Pražská energetika.

Také do budoucna se internetové stránky www.cez.cz chtějí držet zásad, které se setkaly s příznivým ohlasem odborné i širší veřejnosti – přehlednost, intuitivní struktura a rozšířený interaktivní obsah. V PR oblasti dochází např. ke většímu zastoupení multimédií, novou podobu má sekce věnující se vzdělávání a určená studentům, pedagogům a široké veřejnosti se zájmem o energetiku.

Nový koncept stránek www.cez.cz má ambici usnadnit uživatelům orientaci a pohyb ve struktuře stránek. Do budoucna se počítá s dalším posilováním interaktivních prvků, prohloubení povědomí uživatelů o spotřebě elektřiny a s tzv. multijazyčným konceptem stránek v rámci celé Skupiny ČEZ.

Podnikatel.cz: Podnikatelům dorazí varování od BSA

Podnikatelům dorazí varování od BSA

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Vitalia.cz: Máslo? Margarín? A co takhle sádlo?

Máslo? Margarín? A co takhle sádlo?

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

DigiZone.cz: Velká cena v Abú Dhabí: 131 ti­síc diváků

Velká cena v Abú Dhabí: 131 ti­síc diváků

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?