Hlavní navigace

Check Point představuje program PureAdvantage pro své prodejní partnery

[Tisková zpráva] Nový partnerský program poskytuje partnerům zajímavější podmínky při prodejích Check Point řešení.

Praha, 21. listopadu 2007 – Společnost Check Point Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP) dnes představila nový partnerský program PureAdvantage, který distributorům a obchodním partnerům nabízí nové možnosti při rozšiřování nabídky produktů a služeb a zvyšování obratu a oceňuje investice do vzdělávání a technického zázemí.

Program PureAdvantage rozděluje partnery do několika úrovní a odměňuje prodejce konkurenceschopnými slevami na produkty a zaručenou výší marží, která partnerům umožňuje využít nové příležitosti k růstu jejich podnikání na dynamickém trhu síťové bezpečnosti a ochrany dat.

„Za svůj úspěch vděčíme do značné míry skvělé práci více než dvou tisíc certifikovaných partnerů. Podpora jejich podnikání proto patří k našim přirozeným prioritám,“ říká Luděk Hrdina, marketingový manažer společnosti Check Point Software Technologies pro východní Evropu. „Nový partnerský program spojený se zjednodušením souvisejících procesů je dalším krokem v prosazování naší strategie nazvané PURE Security.“

Součástí programu PureAdvantage, a tedy podpory prodejních kanálů, je mimo jiné posílení marketingových aktivit společnosti a zvýšení rozpočtů na rozvoj značky a obchodních příležitostí.

Klíčové vlastnosti programu PureAdvantage

  • Programy a certifikace přizpůsobené jednotlivým segmentům trhu – Jasně definované úrovně partnerů jim umožňují růst společně s Check Pointem díky různorodým programům a promočním aktivitám, které odpovídají potřebám konkrétních partnerů.
  • Vylepšené odměny partnerům – Větší odměny pro partnery na vyšších úrovních prostřednictvím stupňovaného modelu slev, program zaručené výše marží a incentivní program pro podnícení růstu prodejů usnadňují obchodní růst aktivních prodejců.
  • Vylepšená marketingová podpora – Snazší a rychlejší přístup ke společným marketingovým aktivitám, nový způsob spolupráce s partnery a nové společné marketingové kampaně zvyšují povědomí zákazníků o značce Check Point i nabídce partnerů.

Check Point v souvislosti s úspěšným vstupem na trh systémů pro zabezpečení dat pokračuje ve zhodnocování svého produktového portfolia s cílem zajistit ochranu podnikových sítí prostřednictvím těch nejlepších dostupných technologií. Jako jediný dodavatel bezpečnostních systémů plně soustředěný na oblast informační bezpečnosti Check Point rozvíjí také svůj partnerský program, aby spolu se svými distributory a prodejci přivedl v život svou vizi PURE Security.

Dostupnost
Nový partnerský program PureAdvantage vstupuje v platnost 1. 1. 2008.