Hlavní navigace

Citrix posiluje svůj tým

[Tisková zpráva] Noví lokální zaměstnanci přispějí k růstu společnosti

Praha, Česká republika, 30. listopadu 2009 — společnost Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXC) posiluje svůj tým s působností v České republice a na Slovensku. Počínaje 1. listopadem 2009 rozšířili řady Citrix David Barák na pozici Sales Manager pro ČR a SK a Ondrej Krkoška na pozici Systems Engineer.

Nový Sales Manager
Na pozici Sales Managera je David Barák (38) zodpovědný za rozvoj partnerského kanálu, komunikaci s distributory a 2nd tier partnery v regionu České republiky a Slovenska. Před nástupem do společnosti Citrix Systems působil David Barák ve společnostech Cisco Systems a Alcatel na pozicích Channel Manager a Channel Marketing. Podílel se zde na rozvoji partnerských vztahů, vytváření nových obchodních příležitostí a marketingových aktivitách.

Nový Systems Engineer
Na pozici Systems Engineer je Ondrej Krkoška (30) zodpovědný za technickou komunikaci s partnery a distributory v regionu České republiky a Slovenska a za technickou podporu v pilotních projektech, takzvaných Proof Of Concept, pro koncové zákazníky. Ondrej Krkoška do lokálního týmu přichází z irské pobočky Citrix Systems, kde zastával funkci Technical Support Engineer. Má rozsáhlé technické znalosti Citrix technologií a dlouholeté zkušenosti v oboru IT. Dříve Ondrej Krkoška působil ve společnostech Accenture a IBM. Ondřej Marek, Marketingový Manager Citrix Systems pro oblast EE nástup nových kolegů komentuje: “Posílení lokálního týmu je logickým krokem pro další růst společnosti a zajištění spokojenosti stávajících i budoucích partnerů. Pro Citrix budou oba pánové nepochybně přínosem. Ceníme si především jejich dlouholetých zkušeností v oboru a věříme, že s jejich příchodem pozdvihneme úroveň podpory partnerského kanálu.”

O společnosti Citrix Systems, Inc.
Citrix Systems, Inc. (NASDAQ:CTXS) je předním dodavatelem technologií pro virtualizaci, počítačové sítě a poskytování softwaru jako služby pro více než 230 000 organizací na celém světě. Jeho rodiny produktů Citrix Delivery Center, Citrix Cloud Center (C3) a Citrix Online Services radikálně zjednodušují používání počítačů milionům uživatelů, kterým poskytují aplikace jako službu na vyžádání v libovolném místě a na libovolném zařízení. Mezi zákazníky Citrixu patří největší světové internetové společnosti, 99 % společností z žebříčku Fortune Global 500 a stovky tisíc malých a středních podniků z celého světa. Citrix udržuje partnerské vztahy s více než 10 000 společnostmi ve více než 100 zemích. Společnost Citrix byla založena v roce 1989 a v roce 2008 dosáhla příjmu 1,6 miliardy dolarů.