Hlavní navigace

Cleverlance dodala společnosti Essox unikátní řešení CRM včetně modernizovaného kontaktního centra

[Tisková zpráva] Díky aplikaci na platformě Microsoft Dynamics CRM 3.0 propojené s aplikací OpenMinder získají klienti společnosti Essox, dceřiné společnosti Komerční banky a Société Générale, komfortnější služby

Praha, 12. května 2008 – Cleverlance Enterprise Solutions implementovala pro společnost Essox, zaměřující se na leasing a spotřebitelské úvěry, aplikaci pro práci s jejími zákazníky postavené na platformě Microsoft Dynamics CRM, jejíž integrovanou součástí je řešení OpenMinder od subdodavatele společnosti OpenOne. Výsledkem celého projektu je unikátní celopodnikové integrované řešení, které má jednotný pohled na zákazníka a podporuje celou zákaznickou agendu počínaje sjednáním leasingu či spotřebitelského úvěru až po případné vymáhání pohledávek z jednotného prostředí.

Pod vedením společnosti Cleverlance realizovali specialisté Cleverlance, Microsoftu a OpenOne projekt CRM v rekordně krátkém čase 5 měsíců. Díky vzájemné spolupráci všech zúčastněných včetně součinnosti zaměstnanců Essoxu vznikla unikátní aplikace umožňující centrální správu všech zákazníků. Cleverlance celý projekt nejen vedla, ale její přední SW architekti, ve spolupráci s architekty společnosti Microsoft, navrhli čistou architekturu celkového řešení a vývojáři Cleverlance provedli i vlastní integraci modulu kontaktního centra.

Přínosy nové aplikace CRM ocenili zástupci Essoxu Kateřina Kolafová a Tomáš Klíma takto: „Vzhledem k očekávanému nárůstu klientů jsme se museli poohlédnout po aplikaci, která by plně nahradila naši stávající a přitom nám přinesla zlepšení komfortu obsluhy našich zákazníků, zvýšila produktivitu práce a umožnila jednotný pohled na zákazníka napříč celou firmou v průběhu celého životního cyklu jeho kontraktu. Implementací integrovaného řešení MS Dynamics CRM a OpenMinder jsme tento cíl naplnili a vytvořili si prostor pro další rozvoj v této oblasti. Spolupráce se specialisty Cleverlance, Microsoft a OpenOne nám umožnila ve velmi krátkém čase a přitom v potřebné kvalitě implementovat řešení, které bylo velmi dobře přijato našimi uživateli, a věříme, že povede k i vyšší spokojenosti našich zákazníků a partnerů. Pro úspěch projektu bylo důležité i to, že se nejednalo o dodávku tří dodavatelů pro zadavatele, ale o velmi dobrou spolupráci jednoho projektového týmu sestaveného ze zástupců všech čtyřech firem“.

„Jsem rád, že jsme uspěli v tak silné konkurenci na dodávku systému pro řízení vztahu se zákazníky a zároveň mne velmi těší, že se nám podařilo v tak krátké době tuto aplikaci úspěšně dodat a nasadit do produkce. Věřím, že tento integrovaný systém pomůže Essoxu nejen zrychlit vyřizování zákaznických požadavků, ale zvýšit úspěšnost při nabídce celého portfolia jejích produktů, včetně zvýšení úspěšnosti při práci s neplatiči při vymáhání pohledávek,“ doplňuje k celému projektu Richard Stehlík, Business Development Manager společnosti Cleverlance.